۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۵۶۸۲
کارشناس مسئول بهداشت محيط شهر مالخليفه؛

عملکرد پتروشيمي لردگان در رعايت پروتکل بهداشتي مطلوب است

کارشناس مسئول بهداشت محيط شهر مالخليفه گفت: اجراي رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در اين خطه از جمله پتروشيمي لردگان رصد مي شود.
عملکرد پتروشيمي لردگان در رعايت پروتکل بهداشتي مطلوب است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ جهانبخش قنبري  کارشناس مسئول بهداشت محيط شهر مالخليفه با اشاره به رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي در قسمت‌هاي مختلف کارگاهي مجتمع پتروشيمي لردگان خبر داد و گفت: محدوديت در سلف سرويس، کاهش ساعات کار کارگران، دسترسي به مايع ضد عفوني و ماسک بين پرسنل از عمده اقدامات جلوگيري شيوع ويروس کرونا در اين مجتمع است.
 
وي افزود: با بررسي انجام شده از زمان شيوع ويروس کرونا تاکنون، عملکرد مجتمع پتروشيمي لردگان در رعايت پروتکل هاي بهداشتي پرسنل مطلوب بوده است. 

وي گفت: در  اسفندماه سال گذشته با  شيوع بيماري کرونا، حدود ۱۵ نفر از  يکهزار پرسنل کادر اين مجتمع ملي مشکوک به ويروس کرونا بودند و تست ۱۰ نفر مثبت اعلام شد که با گذراندن دوره درمان بهبود و به کار باز گشتند.

به گزارش جهانبین نیوز ؛ شرکت پتروشيمي لردگان يکي از شرکت هاي تابعه گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان است که در زميني به مساحت ۱۰۰ هکتار در منطقه فلارد و در ۵۵ کيلومتري شهر لردگان و ۲۱۰ کيلومتري شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري احداث شده است.

توليد اين مجتمع اُوره و آمونياک خواهد بود و ظرفيت توليد سالانه آن يکهزار و ۷۳ تن اُوره و ۶۷۷ هزار تن آمونياک است، که بخش عمده‌اي از آمونياک توليدي براي توليد اُوره در داخل مجتمع مصرف مي‌شود و ۷۴ هزار تن به صورت مازاد براي عرضه مستقيم به بازار در نظر گرفته شده است.  

لردگان در ۱۶۰کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد و پتروشيمي لردگان يکي از ۱۰ شرکت پتروشيمي کشور است که در سال ۱۳۸۷ عمليات ساخت آن آغاز شد.

انتهای خبر/630ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۲۴:۱۲

5 Oct 2020