۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۵۶۷۹
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

فعالان فضای مجازی اجازه ندهند امنیت روانی جامعه بهم بریزد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالان فضای مجازی باید مثبت نگر باشند و اجازه ندهند امنیت روانی جامعه بهم بریزد.
فعالان فضای مجازی اجازه ندهند امنیت روانی جامعه بهم بریزد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان فضای مجازی اظهار کرد: برای امنیت جامعه چه از لحاظ روانی و چه اجتماعی لازم است که از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ریشه ناهنجاری ها نداشتن مهارت و ندیدن آموزش های لازم است  تصریح کرد: لازم است در حوزه فرهنگ و آموزش اقدامات موثری صورت گیرد.

امان اللهی با بیان اینکه امروزنقش فضای مجازی برای همگان مشخص است تشریح کرد: داشتن سواد رسانه ای یکی از ضروریات است که لازم است به همه اقشار جامعه آن را آموزش داد.

وی با تاکید بر اینکه امروز فضای مجازی در بین مردم می تواند هم اثر سو و هم اثر مثبتی داشته باشد گفت: فعالان فضای مجازی در این استان باید بکوشند که واقعیت ها را به گوش مردم برسانند و مثبت نگر باشند.

امان اللهی با تاکید بر اینکه انتقاد و مطابه گری حتما" باید باشد اما در کنار آن به شرایط و ظرفیت ها نیز توجه شود گفت: هر انتقاد درست و سازنده ای را ما میپذیریم و هرکجا واکنش بی جا باشد پیگیر مسئله می شویم.

وی با تاکید بر اینکه با افرادی که بخواهند امنیت را برای مردم خدشه دار کنند گفت: طی یک هفته اخبر با اراذل و اوباش برخورد شدید و قاطعی صورت گرفت.

امان اللهی در پایان با تاکید بر اینکه فعالان فضای مجازی پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند گفت: فعالان فضای مجازی واقعیت ها را به مردم انتقال دهند و هدفشان کمک به جامعه و مردم باشد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۰۴:۰۰

4 Oct 2020