۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۵۶۷۸
مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

نقش اصحاب رسانه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه بی بدیل بود/ اهدا 250 بسته کمک مومنانه در بین اصحاب رسانه

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه در تمامی زمینه ها نقش سازنده و موثری داشته اند و یکی از اقدامات تاثیر گذار آن ها در انعکاس خبرهای مواسات و کمک مومنانه بوده است.
نقش اصحاب رسانه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه بی بدیل بود/ اهدا 250 بسته کمک مومنانه در بین اصحاب رسانه
به گزارش جهانبین نیوز ؛ البرز للگانی مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال گذشته و با توجه به دستورالعمل ها و ابلاغیات ملی مبارزه با کرونا بسیاری از مشاغل ما در کشور تعطیل شد و یکی از  همین مشاغل رسانه های مکتوب بود.

وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا چاپ رسانه های مکتوب ممنوع اعلام شد گفت: یکی از مشاغل آسیب پذیر رسانه های ما بوده اند که درآمد ماهیانه  آنان به شدت کاهش پیدا کرد .

للگانی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه ما در پوشش و انعکاس اخبار کرونا پیشتاز بوده اند عنوان کرد: اصحاب رسانه چه در خصوص زدن ماسک ، چه آموزش دادن مردم در خصوص بهداشت فردی و چه بقیه موارد فرهنگ سازی لازم را در بین مردم انجام داده اند.

وی با اذعان بر اینکه اصحاب رسانه علی رغم همه مشکلاتی که داشتند نه تنها کار را تعطیل نکردند بلکه عرصه را به عرصه دیگر تبدیل کردند یاداور شد: اصحاب رسانه در دوران کرونا  با ورود خود به فضای مجازی اقدام به رسالت خود که همان   روشنگری و فرهنگ سازی بود نمودند.

للگانی با بیان اینکه اصحاب رسانه در همه زمینه ها فعالیت های لازم و مشارکت جدی داشته اند گفت: در دوختن مساک، ضد عفونی کردن معابر و گند زدایی مشارکت داشتند.

وی با اذعان بر اینکه اصحاب رسانه در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تا کنون کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته اند گفت: فعالیت اصحاب رسانه در همه زمینه ها مشهود است و در همین راستا به پاس زحمات این قشر زحمت کش و کم در آمد بسته های کمک مومنانه به ان ها اهدا می شود.

للگانی خاطر نشان کرد: تعداد 250 بسته کمک مومنانه به ارزش 6 میلیارد ریال تهیه و به اصحاب رسانه این استان اهدا می شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۱۹:۱۲

4 Oct 2020