کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج؛

برنامه های مدون و مداوم در دستور کار فضای مجازی/اپلیکشن شهاب نمونه بارز تلاش بسیجیان چهارمحال و بختیاری

10 مهر 1399 ساعت 8:56

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج گفت: در شهرستان های مختلف چهارمحال و بختیاری علی رغم کمبودها و نقصان هایی که در حوزه فضای مجازی وجود دارد اما بازهم زحمات و تلاش های بسیجیان در حوزه های مختلف اثر بخش بوده و نمونه آن نرم افزاری است که از آن رونمایی شد.


مسلم معین رئیس مرکز فضای مجازی بسیج در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سازمان فضای مجازی بسیج با تعیین اولویت هایی مثل ایجاد نهضت تولید محتوا و نهضت سواد رسانه ای در کشور با استفاده از ظرفیت توانمند و مستعد بسیجیان سراسر کشور در عرصه فضای مجازی برنامه های مدون و مداومی را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی برنامه های مدون و مداومی را دارد تا بتواند برای ایجاد یک جریان منطبق با مولفه ها و گزاره های ملی و مذهبی کشور در فضای مجازی، یک اثر گذاری و اثر بخشی ویژه ای داشته باشد .

معین ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری هم به تبع کشور و در حوزه های مختلف و جوانان بسیجی زحمات و اقدامات موثری را در اولویت داشته و در بحث نهضت تولید محتوا  و نهضت سواد رسانه ای در وضعیت خوبی قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری وضعیت خوبی در حوزه شبکه سازی دارد گفت: استعدادها در این استان شناسایی شده و جریان تولید محتوا و اپلیکشن مبتنی بر خدمات شهاب که از آن رونمایی شد نمونه ای از آن است.

معین خاطر نشان کرد: در شهرستان های مختلف این استان  علی رغم کمبودها و نقصان هایی که در حوزه فضای مجازی وجود دارد اما بازهم زحمات و تلاش های بسیجیان در حوزه های مختلف اثر بخش بوده و نمونه آن نرم افزاری است که از ان رونمایی شد.

وی با بیان اینکه در حوزه سواد رسانه ای در همه شهرستان های استان ایجاد شبکه نهضت سواد آموزی با تربیت مدرسان سواد رسانه ای شکل گرفته است عنوان کرد: از این 9 شهرستان حدود 30نفر متخصص تدریس سواد رسانه ای تربیت شده که آماده انتقال دانش خودشان به مردم در حوزه های مختلف است.

معین در پایان خاطر نشان کرد: با مجموعه این اتفاقات امید است  با استفاده از ابزار فضای مجازی بتوانیم  به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن،تبیین گزاره های ملی و مذهبی خودمان و تحکیم بنیان های فرهنگی و دینی کشور دست پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/1020ب
 
 


کد مطلب: 45666

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45666/برنامه-های-مدون-مداوم-دستور-کار-فضای-مجازی-اپلیکشن-شهاب-نمونه-بارز-تلاش-بسیجیان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir