کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

پایگاه‌های مقاومت بسیج، اصلی‌ترین تشکیلات راهبردی گام دوم انقلاب/چهارمحال و بختیاری در الگو سازی جز استان های برتر است

9 مهر 1399 ساعت 12:25

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج به‌عنوان اصلی‌ترین تشکیلات راهبردی گام دوم انقلاب، احیاگر مردم‌سالاری و روحیه جهادی هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سازمان به‌عنوان اصلی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی ایران با تمرکز بر محورهای مختلف الگویی متفاوت از مردم‌سالاری اسلامی را به نمایش گذاشته است.
 
وی با بیان اینکه این الگوی متفاوت در سایه پیروی انقلاب و استقرار ملت عزیز به جهانیان ثابت شده است، افزود: بسیج در ذات و ماهیت متفاوت با الگوهایی است که توسط مدعیان دموکراسی به جهان تحمیل می‌شود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، گفت: باید جامعه‌سازی و دولت‌سازی را به‌عنوان رده‌های اصلی این تشکیلات با تکیه بر ظرفیت و نیروی عظیم مردمی، جوانان انقلابی و روحیه جهادی احیا کرد.
 
 سردار سلیمانی با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت را باید احیا کنیم بیان داشت: همه ظرفیت ها باید زیر چتر مساجد آیند .

وی با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی در ایران اسلامی متفاوت از همه مردم سالاری های دنیا است گفت: هدف مردم سالاری در کشورهای دیگر کمال انسان نیست بلکه بهره گیری از منافع و سود برای خودشان هستند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه پایگاه ها باید راهبرد و تاکتیک داشته باشند خاطر نشان کرد: حوزه ها باید هدایتگر ، حامی و رصد کننده باشند.

وی  با اذعان بر اینکه ما نه تنها باید اشتغال بسیجیان را حل کنیم بلکه مشکل اشتغال همه  جوانان نیز باید حل شود خاطر نشان کرد: هیئت های اندیشه ورز در پایگاه ها باید شکل گیرد و مسائل عمده را بر روی کار بیاورند و برای حل آن برنامه ریزی کنند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه ما باید زیر ساخت ها را برای بسیجیان فراهم کنیم اظهار کرد: جایگاه ها  باید شناسایی شود ، حوزه باید نقش خود را ایفا کند و مردم باید مجری برنامه باشند.

وی با اشاره به اینکه شما باید کار را به خود مردم بسپارید گفت: راه های ارتباط گیری با مردم را باید بدانیم و در کنار ان ها برای حل مشکلاتشان برنامه ریزی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: ما بسیجیان باید به مدیران یاد دهیم که در بین مردم باشند و مشکلات آن ها را حل کنند و تاکیید میز خدمت در ادارات نیز به همین خاطر است.

سردار سلیمانی تشریح کرد: بسیج هدفش ساختن آینده جوانان کشور ، حل مشکلات بیکاری، ریشه کن کردن اعتیاد، کاهش طلاق و افزایش ازدواج جوانان است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در خیلی جاها الگو هستند خاطر نشان کرد: بسیجیان باید تجربیات را به یکدیگر انتقال دهند و یکی از این ویژگی ها تمدن سازی، ارائه و تکثیر الگو است.

چهارمحال و بختیاری در الگو سازی جز استان های برتر است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تبیین روشنگری در فضای مجازی از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه خیلی از کارها را می توان از طریق فضای مجازی انجام داد اظهار کرد: همه مردم به فضای مجازی دسترسی دارند و سرویس می گیرند ، وضع ما در فضای مجازی خوب نیست ، دروغ را به عنوان راست به خورد مردم می دهند و بعضی ها هم باور می کنند و اینجاست که ما باید در فضای مجازی ورود پیدا کنیم و جلو این بی بندباری را بگیریم.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: بسیج بخش زیادی از اقداماتش در جهت کاهش مشکلات مردم است .
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی قوی و مقتدر است گفت: قوی ترین قدرت دنیا در مقابل ایران به زانو در آمده است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه مردم ما دچار مشکل شده اند گفت: ما باید در کنار مردم باشیم، کمک کنیم و از حقوق آن ها دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس 92 هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است عنوان کرد: امروز نیز باید فداکاری کنیم و انتظار این است که با هدایت فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و میدان داری شما بسیجیان چهارمحال و بختیاری در این زمینه پیشتاز باشد .

سردار سلیمانی در پایان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس دشمن ضربات محکم و سختی را از چهارمحال و بختیاری دریافت می کرد خاطر نشان کرد: در نبرد جنگ نرم نیز بازهم چهارمحال و بختیاری باید نشان دهند که پیروز است.
 
انتهای پیام/1030ج

 


کد مطلب: 45660

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45660/پایگاه-های-مقاومت-بسیج-اصلی-ترین-تشکیلات-راهبردی-گام-دوم-انقلاب-چهارمحال-بختیاری-الگو-سازی-جز-استان-های-برتر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir