کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم‌زمان با سراسر کشور انجام می‌شود:

«همبازی» طرحی برای رساندن هدایای تحصیلی به دست بچه‌های نیازمند

8 مهر 1399 ساعت 17:50

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح همبازی در راستای رساندن کمک‌ها و هدایای تحصیلی به دست بچه‌های نیازمند استان از طریق پست اجرا می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حمید محمدی ضمن تقدیر از مشارکت مردم نیکوکار استان در شور عاطفه‌ها بیان کرد: هدف از اجرای طرح همبازی نیز اعطای کمک‌های غیرنقدی و هدایای مردم نیکوکار استان به بچه‌های خانواده‌های نیازمند است.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد شرایط مناسب تحصیل برای تمامی دانش‌آموزان افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند هدایای خود را از طریق مراکز پست، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: کمک‌های اهدایی در ابتدا ضدعفونی و پس از بسته‌بندی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کوتاه‌ترین زمان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده می‌شود.

محمدی با اشاره به زمان اجرای طرح همبازی گفت: زمان اجرای طرح همبازی در 3 روز پایانی شور عاطفه‌ها «نهم تا یازدهم مهرماه» است.

وی خاطرنشان کرد: روش‌های پرداخت غیرحضوری نیز شامل شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و #۱۴* و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی است.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45652

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45652/همبازی-طرحی-رساندن-هدایای-تحصیلی-دست-بچه-های-نیازمند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir