۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۵۶۵۱
فرمانده تيپ 44 قمربني هاشم (ع)؛

به شهدا و رزمندگان مي باليم

فرمانده تيپ 44 سپاه قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: به شهدا و رزمندگان مي باليم چرا که با نثار خون خود زندگي با عزت، امنيت و توسعه را به ملت سرافراز ايران اسلامي هديه کردند.
به شهدا و رزمندگان مي باليم
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علي افضلي  فرمانده تيپ 44 سپاه قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت در يادواره سی و پنجمين سالگرد سردار شهيد نوروز صالحي اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و تنها با ارج نهادن و گرامي‌داشت نام و ياد شهداي آنها مي‌توان فضيلت زنده‌نگه‌داشتن رشادت هاي شهيد‌ان اين ديار را به جا آورد.

افضلي افزود: رسالت خطير ما در مقطع زماني کنوني زنده‌نگه‌داشتن ياد شهدا است چرا که اين امر با فرهنگ ما گره خورده و البته بالاترين معيار خوبي ياد کردن از رشادت و ايثار شهدا است.

وي بيان کرد: به شهدا و رزمندگان مي باليم چرا که با نثار خون خود زندگي با عزت، امنيت و توسعه را به ملت سرافراز ايران اسلامي هديه کردند.

فرمانده تيپ 44 قمر بني هاشم(ع) با اشاره به اينکه نظام جمهوري اسلامي به برکت خون شهدا به جايگاه واقعي خود رسيده است، اظهار کرد: در جنگ نا برابر 8 ساله، جانفشاني شهدا سبب به زانو درآوردن دشمنان شد و شهدا ثابت کردند حقانيت پيروزي خون بر شمشير خدشه ناپذير است.

افضلي افزود: به پاس ارج نهادن به اين ايثار و رشادت شهدا برگزاري يادواره‌هاي مختص به گرامي‌داشت شهدا مي تواند يک کار ارزشمند و مناسب باشد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۰۵:۱۸

30 Sep 2020