۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۵۶۴۷

۱۴۶ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری احداث شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴۶ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در استان احداث شده است.
۱۴۶ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری احداث شد
به گزارش جهانبین نیوز ، علی ملک پور بابیان اینکه احداث مسکن ایمن، مقاوم و براساس اصول فنی و مهندسی برای خانواده‌های نیازمند از سیاست‌های این نهاد است بیان کرد: مسکن از نیازهای اساسی هر خانواده است که زمینه توانمندی مددجویان را فراهم می‌کند.

وی ضمن تأکید بر اینکه این واحدهای مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط احداث شده است افزود: مددجویان دارای شرایط علاوه‌بر دریافت کمک بلاعوض از این نهاد، تسهیلات خرید و یا احداث مسکن را از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تعمیرات کلی و جزئی واحدهای مسکونی مددجویان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ واحد مسکونی نیز در شهرها و روستاهای استان به صورت کلی و جزئی تعمیر شده است.

ملک پور بابیان اینکه طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است گفت: نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه «طرح نوسازی مسکن روستایی» مراجعه کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۳:۳۹

29 Sep 2020