۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۵۶۳۶
فرماندار شهرستان اردل؛

ايران ملتي مقاوم که در دل تحريم ها کمر استکبار را شکست

فرماندار شهرستان اردل گفت:تحريم ملت را در دوران مقدس قوي تر کرد و با توجه به اينکه در آن زمان همه کشورها بر عليه ايران بودند توانستيم با دست خالي پيروز ميدان نبرد شويم.
ايران ملتي مقاوم که در دل تحريم ها کمر استکبار را شکست
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو  با خبر نگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به جهان ثابت کرد که دشمن نمي تواند چشم طمع به خاک ايران داشته باشد و هر کسي چنين خيالي دارد جنگ هشت ساله ايران و ذلت و خواري دشمنان ايران اسلامي را مطالعه و سرنوشت طمع کاران و دشمنان ايران را عبرت قرار دهد.

کياني اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس يادآور رشادت هاي رزمندگان اسلام در جنگي است که همه مستکبران جهان در مقابل جمهوري اسلامي ايران قرار گرفتند و اين مقاومت ملت ايران، اقتدار، قدرت نظامي و دفاعي کشور را به جهان نشان داد و دنيا قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران را به رسميت شناخت.

وي با بيان اينکه  تحريم ملت را در دوران مقدس  قوي تر کرد و با توجه به اينکه  در آن زمان همه کشورها  بر عليه ايران بودند توانستيم با دست خالي پيروز ميدان نبرد شويم افزود:دوران دفاع مقدس، راز و رمز ايستادگي مردم در آن دوران را جويا شدند تا چراغ راهي باشد براي شرايط امروز كشور و عبور موفق از مسائلي كه ملت ايران را تحت فشار قرار داده است.

فرماندار اردل بيان کرد:هفته دفاع مقدس يادآور رشادت‌ها و جانفشاني هاي مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي است که در چهل سال پيش، براي حفاظت از مرز و بوم کشور با تاسي از سيد و سالار شهيدان و فرهنگ عاشورايي حماسه آفريدند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۵:۱۵

28 Sep 2020