کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل؛

ايران ملتي مقاوم که در دل تحريم ها کمر استکبار را شکست

7 مهر 1399 ساعت 8:43

فرماندار شهرستان اردل گفت:تحريم ملت را در دوران مقدس قوي تر کرد و با توجه به اينکه در آن زمان همه کشورها بر عليه ايران بودند توانستيم با دست خالي پيروز ميدان نبرد شويم.


محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو  با خبر نگار جهانبين نيوز ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به جهان ثابت کرد که دشمن نمي تواند چشم طمع به خاک ايران داشته باشد و هر کسي چنين خيالي دارد جنگ هشت ساله ايران و ذلت و خواري دشمنان ايران اسلامي را مطالعه و سرنوشت طمع کاران و دشمنان ايران را عبرت قرار دهد.

کياني اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس يادآور رشادت هاي رزمندگان اسلام در جنگي است که همه مستکبران جهان در مقابل جمهوري اسلامي ايران قرار گرفتند و اين مقاومت ملت ايران، اقتدار، قدرت نظامي و دفاعي کشور را به جهان نشان داد و دنيا قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران را به رسميت شناخت.

وي با بيان اينکه  تحريم ملت را در دوران مقدس  قوي تر کرد و با توجه به اينکه  در آن زمان همه کشورها  بر عليه ايران بودند توانستيم با دست خالي پيروز ميدان نبرد شويم افزود:دوران دفاع مقدس، راز و رمز ايستادگي مردم در آن دوران را جويا شدند تا چراغ راهي باشد براي شرايط امروز كشور و عبور موفق از مسائلي كه ملت ايران را تحت فشار قرار داده است.

فرماندار اردل بيان کرد:هفته دفاع مقدس يادآور رشادت‌ها و جانفشاني هاي مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي است که در چهل سال پيش، براي حفاظت از مرز و بوم کشور با تاسي از سيد و سالار شهيدان و فرهنگ عاشورايي حماسه آفريدند.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 45636

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45636/ايران-ملتي-مقاوم-دل-تحريم-کمر-استکبار-شکست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir