کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های شهداء است

6 مهر 1399 ساعت 12:32

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.


به گزارش جهانبین نیوز، مهرداد جوادی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد : مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس باعث شد تا ایران امروز بتواند در دنیا سربلند باشد.»

وی افزود: وی شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) در مسیر ارمان‌های نظام جمهوری اسلامی توانستند افتخارهای زیادی را برای ایران کسب کنند.

جوادی یادآور شد: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی، حرکت در مسیر رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ادامه راه شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در حفظ، تقویت و صدور انقلاب اسلامی ایران تأثیرگذار است.

وی افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد و باعث شد تا بتواند ضمن پیروزی در برابر قدرت‌های استبدادی و استکباری، بر توطئه‌های دشمن غلبه کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشور امروز با تحمل تحریم‌های ظالمانه اعمال شده از سوی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، راه شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را ادامه می‌دهند.»

چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش دو هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

همزمان با هفته گردشگری از ششم تا 12 مهرماه سال‌جاری 21 برنامه در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ششم مهرماه به‌عنوان روز جهانی جهانگردی و ششم تا 12 مهرماه به‌نام هفته گردشگری نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 45634

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45634/عزت-کنونی-جمهوری-اسلامی-ایران-مرهون-مجاهدت-های-شهداء

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir