۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۵۶۲۴

آغاز فعالیت نخستین شرکت مجری خانه‌مسافر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت از آغاز فعالیت نخستین شرکت مجری خانه‌مسافر در این استان خبر داد.
آغاز فعالیت نخستین شرکت مجری خانه‌مسافر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛  مهرداد جوادی،  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طبق استناد به ماده پنج دستورالعمل اجرایی ساماندهی و مدیریت خانه مسافر ابلاغی شماره 34722/982100 مورخ 25/10/1398 به شرکت ماجراجویان آریایی با شماره ثبت 10346 و مدیرعاملی زینب کارنگ دستنایی اجازه داده می‌شود تا در چارچوب دستورالعمل یاد شده به‌عنوان شرکت مجری مطالبق با موازین و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعالیت کند.

وی افزود: مدت زمان مجوز فعالیت نخستین شرکت مجری خانه‌مسافر در این استان یک سال تمام شمسی است.

جوادی با اشاره به سرمایه گذاری 500 میلیون ریالی برای آغاز فعالیت این شرکت، تصریح کرد: با شروع فعالیت این شرکت  زمینه اشتغال مستقیم سه نفر فراهم شد.

جوادی در ادامه بیان کرد:  انتشار فراخوان، شناسایی و تشکیل پرونده برای متقاضیان خانه‌های مسافر، راهبری امور، نظارت بر واحدها، اموزش و ارتقای فعالیت خانه‌های مسافر از مهمترین شرح وظایف فعالیت نخستین شرکت مجری خانه‌مسافر در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

لازم به ذکر است، هم‌اینک ۱۴ هتل، ۴ هتل‌آپارتمان، ۲ مجتمع گردشگری، ۵ مهمان‌پذیر، ۹۹ خانه‌مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و ۵ مجتمع بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۶:۳۹

26 Sep 2020