۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۵۶۲۳
مدیر کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری؛

دفاع مقدس با تکیه بر شهادت طلبی و ایثار پشت سر گذاشته شد/ دولت مردان امروز همچون ایثارگران خدمت کنند

مدیر کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: ملت ایران دوران دفاع مقدس را با تکیه بر روحیه شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی پشت سر گذاشتند.
دفاع مقدس  با تکیه بر شهادت طلبی و ایثار پشت سر گذاشته شد/ دولت مردان امروز همچون ایثارگران خدمت کنند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سید اسماعیل صالحی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در  آیین تجلیل از ایثارگران شاغل و بازنشسته منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اسلام، در خصوص اهمیت هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران دوران دفاع مقدس را با تکیه بر روحیه شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی پشت سر گذاشتند.

وی افزود: آنچه مهم است حماسه هایی ست که دلیرمردان دوران دفاع مقدس برای حفاظت از این مرز و بوم از خود برجای گذاشتند.

صالحی در تبیین درس های هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: وحدت و هم بستگی برای رسیدن به پیروزی، درس بزرگی برای متولیان دولت در جهت خدمت به مردم است.

وی با تأکید بر الگو گیری از رهروان جنگ تحمیلی تصریح کرد: امروزه انتظار می رود دولت مردان همچون ایثارگران دوران دفاع مقدس در پست های مدیریتی با ایثار و از خودگذشتگی در جهت خدمت به مردم و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی تلاش کنند.

سید مجید حسینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با تأکید بر اینکه تکریم مقام شامخ شهدا و ایثارگران یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است گفت: ملت ایران با پرورش رزمندگان حماسه آفرین مفهوم روشن تعبد در برابر ولایت را به نمایش گذاشته و با انگیزه ادای تکلیف، در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یافتند.

وی افزود: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاع را در دامان خود پروریده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

حسینی افزود: هفته دفاع مقدس یعنی اثبات عملی اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یعنی با درایت و دوراندیشی و همدلی تهدیدهای فرا روی کشور را به فرصت تبدیل کرد و از اینکه در این میانه سهمی داشته باشیم خوشحال و مسرور گردیم.

 در پایان هفته دفاع مقدس را یادآورحادثه عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم ترو فراموش نشدنی در مسیر انقلاب اسلامی ایران بیان کرد.
 
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از فرزندان شهدا، ایثارگزان و رزمندگان شاغل و بازنشسته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۲:۱۵

26 Sep 2020