کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت/

دفاع مقدس رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان است

5 مهر 1399 ساعت 12:06

عظمت دفاع مقدس هیچگاه فراموش نمی شود و برای همیشه در تاریخ اسلام ثبت شده است.



به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی در خصوص دفاع مقدس نوشت : این روزها که تصاویر ماندگار نقش آفرینی رزمندگان چشم نوازی می کند به ویژه تمثال آن بزرگ مرد میدان جهاد حاج قاسم بزرگ که مکتبش  ما را به این راه که عزت و شرف ما در گرو آن است بیشتر رهنمون می سازد ، گرچه  یادگاران ماندگار فریاد دارند که استخوان در ‌گلو و خار در چشم، از حال و روز امروز مردم خوبمان شرمنده‌ایم.

شرمنده ایم، با صورتی سرخ.

شرمنده ایم، با دستانی که در فکه و شلمچه و مجنون و دهلران و ارتفاعات غرب جا مانده است .

گرچه این فریاد قلبمان را محزون ساخته و شرمندگی همه وجودمان را تسخیر کرده اما به آنها می گوییم :
ای همه ی آنانی که احساس پاک را می شناسید و با همین احساس پاک به میدان جهاد رفتیدشما، اگر به جبهه نمی‌رفتید، با دشمنی که به تلافی قادسیه و به حمایت همه جهانخواران، برای هلاک مردم و میهن مان، آمده بود، چه می کردیم؟

البته حساب آنانی که آلوده شدند و شرافت خود را فروختند، به پای شما نخواهند نوشت و اگر باید کسانی شرمنده مردم باشند آنهایی هستند که به عهدشان با امام پشت کردند و خلف صالحش را تبعیت نکردند

 چند باره به دشمن اعتماد کردند و اراده ای برای عبرت آموزی ندارند اما ما به عشق شما کهنه سربازان دیروز و مدافعان حریم امروز چه آنها که در دفاع از حرم عاشقانه سر دادند.

  چه آنها که در کنار بستر بیماران مدافعان سلامت نام گرفتند ، و چه آنها که با لباس سربازی و پاسداری پرچم غیرت و عزت را به دست گرفته اند، ایستاده ایم تا عظمت اراده ملت را با تبعیت از امام حکیم و فرزانه زمان خود که زخم منافقان و تروریست های جیره خوار آمریکا بر پیکر او نشانه عظمت اوست.

در میدان بزرگ جنگ اقتصادی و فرهنگی بر آنها که به شکستن ملت دل خوش دارند به تصویر بکشیم و یقین داریم که مردم خوبمان فرزندان خود را چون دفاع مقدس که حمایت و پشتیبانی کردند اکنون نیز حمایت خواهند کرد.

بی شک در عملیات های سخت و جانفرسای پیش رو که باید معبرها گشود و از میدان های مین عبور باید کرد همچنان به اعتماد مردم مهربان و خوبمان محتاجیم.

ضمن گرامیداشت این ایام با شکوه که عظمت آن فراموش نخواهد شد فریاد ماهم به
تبعیت از شما کهنه سربازان ماندگار این است :
سربازم و هرگز نکنم پشت به میدان

انتهای پیام/


کد مطلب: 45621

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45621/دفاع-مقدس-رساترین-واژه-قاموس-ایستادگی-ملت-قهرمان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir