کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حال بروز رسانی/مراسم اختتامیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج؛

تجلیل از فعالان بسیجی عرصه فضای مجازی کشور/معین: دوران بزن در رو در فضای مجازی گذشته است

4 مهر 1399 ساعت 21:15

اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج دقایقی قبل در سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی به همت سازمان فضای مجازی بسیج، امشب و با حضور سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مجتمع ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.
در این رویداد ۴۸ ساعته که از صبح روز چهارشنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی در مجتمع ولیعصر (عج) آغاز شد ۳۵۴ بسیجی توانمند در حوزه تولیدات تخصصی دیجیتالی، در قالب صد و هجده تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.
موضوعات معرفی شده از سوی سردار نقدی در حوزه بازی سازی، نجات جورج فلوید؛ در حوزه پویانمایی، فتح قدس توسط سپاه اسلام و در حوزه نرم افزار کاربردی، ایجاد نرم افزاری برای دعا بود.
شرکت کنندگان در این رقابت طی فرصت ۴۸ که تا ۸ صبح امروز جمعه ادامه داشت شرکت کنندگان در سه بخش انیمیشن، بازی و نرم افراز به تولید محتوای دیجیتال پرداخته و با هم به رقابت پرداختند.
قرار است در مراسم اختتامیه از تولیدات دیجیتالی برگزیده تقدیر شود.
همچنین در این مراسم چهره سال فضای مجازی کشور و برترین موضوعات فضای مجازی کشور معرفی خواهند شد. معرفی خواهند شد.
 
معین در اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:
دوران بزن در رو در فضای مجازی گذشته است/افسران جنگ نرم دشمن را پس زدند


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه دوران بزن در رو دشمن در فضای مجازی گذشته است گفت: دشمن در فضای مجازی یکی بزند ده تا می خورد.

 مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه سابقه جنگ نرم کسانی که در این رقابت شرکت کردند سالهاست که آنها را به افسران جنگ نرم تبدیل کرده است گفت: این آب دیدگی بدون تردید به شکست تبلیغات علیه دشمن در فضای مجازی تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به عدم اراده لازم از سوی متولیان فضای مجازی در کشور که بخشی به خاطر غفلت و بخشی به دلیل تعمد در اجرای سیاست شبکه ملی اطلاعات است، افزود: آنهایی که دغدغه نظام و ملیت را دارند مجبورند چندیدن برابر انرژی صرف کرده تا از گذاره های ملی و مذهبی و کیان ارزشهای کشور دفاع کنند؛گناه این انرژی اضافی برگردن کسانی است که تغافل کردند.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در تشریح ابعاد این رویداد بزرگ دیجیتالی عنوان کرد: سال گذشته ۱۵۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تیم با چارچوب جدید وارد عرصه تولید محتوا شدند و طی دو روز گذشته در قالب تولیدات دیجیتالی ۱۱۸ تیم با هم به رقابت پرداختند.
 
معین با اشاره به اینکه با مجموع این اتفاقات دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی یکی بزند ده تا می خورد.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن هر روز قوی تر و با برنامه ریزی دقیق تر مجبور است وارد میدان شود اما هر بار با جدیت بیشتر از سوی افسران جنگ نرم پس زده می شود.

 در حال بروز رسانی است...


کد مطلب: 45612

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45612/تجلیل-فعالان-بسیجی-عرصه-فضای-مجازی-کشور-معین-دوران-بزن-رو-گذشته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir