۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۵۶۱۰
خطیب موقت جمعه شهرکرد؛

دشمنان نظام اسلامی از حقانیت جمهوری اسلامی ترس دارند

خطیب موقت جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی از حقانیت جمهوری اسلامی ترس دارند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر محور اتحاد بنا شده و باید با باور قدرت خود، در مقابل دیگر قدرت‌های جهان ایستادگی کرد.
دشمنان نظام اسلامی از حقانیت جمهوری اسلامی ترس دارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار داشت: دفاع مقدس در تاریخ ایران، روزهای درخشانی را رقم زد که این حماسه و خاطره پرشکوه برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستاده و از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس الهام بخش نسل‌های آینده خواهد بود.

خطیب موقت جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی از حقانیت جمهوری اسلامی ترس دارند، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر محور اتحاد بنا شده و باید با باور قدرت خود، در مقابل دیگر قدرت‌های جهان ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به حضور ناو آمریکا در خلیج همیشه فارس گفت: این کشتی تنها برای قوت قلب کشورهای حوزه خلیج فارس آمده است و جرأت انجام هیچ اقدامی را ندارد.

وی با مقایسه وضعیت امروز کشور با پنج دهه گذشته توضیح داد: وضعیت امروز کشور با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست به گونه‌ای که در آن زمان کشور ایران حیات خلوت آمریکا بود اما امروز ایران اسلامی به یک کشور مقتدر تبدیل شده و این اقتدار باید محفافظت شود.

امام جمعه موقت شهرکرد در بخش پایانی خطبه‌ها افزود: کسانی که در ایران اسلامی خدمت می‌کنند با الهام گرفتن از روحیات بلند و متعالی ائمه اطهار، زیر سایه ولایت فقیه از حیثیت، اقتدار، آبرو و عزت همیشگی ملت ایران دفاع کنند و اجازه ندهند که لحظه‌ای گرد خجالت و کوچکی بر چهره ملت ایران بنشیند و در جامعه و جهان مقتدر باشند.

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۳۸:۴۷

25 Sep 2020