۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۴۵۵۹۸
یک کارشناس مسائل سیاسی؛

جهادگران سلامت، خط مقدم مبارزه با کرونا

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز جهاد تغییر شکل داده و در مقابله با این ویروس منحوس انجام می شود و از طرفی دیگر هر فردی در این جهاد کشته شود، شهید محصوب می شود، کارگران، معلمان و به خصوص در حوزه پزشکی این مسئله به شدت صدق می کند چراکه مدافعان سلامت در راس این جهاد هستند.
جهادگران سلامت، خط مقدم مبارزه با کرونا
 احمد رضا بسیج  کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: جهاد اساسا" به معنای ایفای نقش با اهداف به عمل و تلاش  با مولفه های  انجام وظیفه الهی و مقاله با دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جهاد یک مفهوم عام است، بیان کرد: جهاد نظامی ، جهاد فرهنگی ، جهاد تندرستی و هر نوع جهادی که در عرصه های مختلف شکل گیرد و هدف از انجام آن رضایت پروردگار و جلوگیری از ضربه دشمن باشد را می توان جهاد خطاب کرد.

بسیج خاطرنشان کرد: امروز جهاد تغییر شکل داده و در مقابله با این ویروس منحوس انجام می شود و از طرفی دیگر هر فردی در این جهاد کشته شود، شهید محصوب می شود، کارگران، معلمان و به خصوص در حوزه پزشکی این مسئله به شدت صدق می کند چراکه مدافعان سلامت در راس این جهاد هستند.

وی با بیان اینکه در هر دفاع و هر جهادی چهار گروه دخیل هستند،  بیان کرد: افرادی که در پشت برنامه برنامه ریزی می کنند و هیچ گاه دیده نمی شوند، افرادی که ابزار و زمینه ها را فراهم می کنند، افرادی که در مرکزیت جهاد عمل می کنند و افرادی که رضایت از این عمل انجام شده( جهاد) را دارند.

 بسیج تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هم اینگونه بود، افرادی که در پشت جبهه خدمت می کردند و کارهای خدماتی و تدارکاتی را انجام می دادند، افرادی که در میان صحنه نبرد جنگیدند، عزیزانی که کارهای متفرقه را در جبهه انجام میدادند و حتی افرادی که از این جهاد و دفاع مقدس خشنود بودند اما هیچ نقشی در این دفاع مقدس نداشتند هم پاداش می برد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۱۷:۴۳

24 Sep 2020