۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
کد مطلب : ۴۵۵۸۹
کارشناس مسائل سياسي؛

مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن جامعه رزم پوشیدند/دفاع سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است

کارشناس مسائل سياسي گفت:دفاع سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است چرا که فرشتگان سفيدپوش حوزه سلامت و مردمان هميشه در صحنه ملت شريف ایران اسلامي همانند دوران دفاع مقدس از آسايش خود و خانواده گذشتند و در خط مقدم اين نبرد نابرابر ايستادند.
مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن جامعه رزم پوشیدند/دفاع سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است
سيد اصغر حسيني کارشناس مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار  جهانبین نیوز با گراميداشت ياد شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز از ثمرات  دوران هشت سال  دفاع مقدس بهره‌مند هستيم و  اگر تا کنون توانسته ایم نقشه های دشمن را خنثی کنیم به برکت خون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است.

حسيني افزود:در چند ماهه اخير، جنگي ديگر با ويروسي منحوس در کشور آغاز شد و حال و هواي هشت سال دفاع مقدس را در يادها زنده کرد در اين جنگ نابرابر، مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن، جامه رزم پوشيدند و براي حفظ سلامت مردم به ميدان آمدند و تعدادي نيز در راه خدمت رساني به بيماران به خيل شهدا پيوستند.

وي با بيان اينکه ميوه هشت سال دفاع مقدس،دفاع سلامت ايران  است اظهار کرد: دفاع سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است  چرا فرشتگان سفيدپوش حوزه سلامت و مردمان هميشه در صحنه ملت شريف ایران اسلامي  همانند دوران دفاع مقدس از آسايش خود و خانواده گذشتند و در خط مقدم اين نبرد نابرابر ايستادند.

حسيني بيان کرد:همه شاهد بوديم که در دوران کرونا چه فداکاري‌ها و ايثارگري‌هايي به ويژه از سوي مدافعان سلامت انجام شد و همگان ياد دوران دفاع مقدس افتادند، همين کمک مومنانه‌اي که در کشور به راه افتاد نشان از وجود روحيه ايثار و فداکاري در جامعه است و اين اقدامات بار ديگر فضاي حاکم بر دوران دفاع مقدس را در کشور ترسيم کرد.
 
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۴۷:۲۴

24 Sep 2020