کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری:

برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه تداعی کننده دوران دفاع مقدس است

1 مهر 1399 ساعت 11:33

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و مشارکت بسیار خوب مردم تداعی کننده دوران دفاع مقدس و از آثار و برکات آن دوران است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هامش (ع) چهارمحال و بختیاری  با گرامیداشت یاد و خاطره 2440شهید استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس و شهدای سرباز ایران اسلامی، عنوان سربازی را افتخاری برای مدافعان اسلام و میهن دانست و گفت: رشیدترین سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود می خواهد روی سنگ مزارش نام سرباز را حک کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: افتخار من و شما این است در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان سرباز باشیم و نام ما هم بعنوان سرباز واقعی ثبت و ضبط شود.

وی با اشاره به اهمیت تاریخ دفاع مقدس به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریف شدن دوران دفاع مقدس نوعی تهدید است. بر اساس اسناد تاریخی و مشاهدات عینی خود که در برهه از زندگی در کنار رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتم، جنگ مختص یک قشر خاص نبود، بلکه مذاهب و ادیان مختلف ازجمله؛ مسیحی، سنی، زرتشتی، کلیمی، و اقشار گوناگون جامعه در جنگ حضور داشتند.

سردار اکبری، تصریح کرد: در دفاع مقدس جوانان نقش بی نظیری داشتند و سربازان جوان ما نیز در مسئولیت های مهم و حتی جانشین فرماندهی گردان با سنین 17- 18 تا 20-21سال و با نشاط و توانمندی بالا حضور داشتند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، با بیان اینکه امروز امکانات و آموزش های بهتر و بیشتری برای سربازان جوان فراهم شده است، گفت: در دوران دفاع مقدس معنویت عامل اصلی پیروزی رزمندگان بود و امروز نیز نباید از این امر مهم غافل شویم، بلکه بایستی تجارب دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم تا به مروز زمان تاریخ دفاع مقدس دچار تحریف نشود.
وی، مدیریت الهی حضرت امام خمینی(ره) را یادآوری کرد و افزود: اطاعت پذیری محض از حضرت امام(ره) و مدیریت معنوی و الهی ایشان تأثیر بسیار زیادی در پیروزی رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس داشت.

سردار اکبری، با توصیه به سربازان جوان برای مطالعه تاریخ معاصر و آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، جدانشدن حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی طی 8سال جنگ تحمیلی و تثبیت انقلاب اسلامی و صدور آن به دنیا را یک پیروزی بزرگ دانست و گفت: ایجاد اعتماد به نفس در ملت، اتکا به امکانات داخلی، توانمندی در نیروهای مسلح، ایستادگی و مقاومت مردم، شکست ابهت دوابرقدرت شرق و غرب، بیداری آزادی خواهان در جهان، پرورش مدیران جهادی و انقلابی، خودسازی معنوی و ترویج روحیه تعاون و کمک بین مردم و مسئولان از برکات دفاع مقدس است.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و مشارکت بسیار خوب مردم تداعی کننده دوران دفاع مقدس و از آثار و برکات آن دوران است.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 45578

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45578/برگزاری-رزمایش-مواسات-کمک-مومنانه-تداعی-کننده-دوران-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir