۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۵۵۶۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تناریخ اسلام به یادگار ماند.
هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام صبح امروز در مراسم رژه موتوری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک حماسه ارزشمند، ماندگار، جهت دهنده، سازنده ، پایدار، صادر کننده انقلاب، مقاومت بخشنده به جهان مقاومت و مستضعفین و ... است .

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ اسلامی به یادگار ماند گفت: زیبایی های انقلاب یکی پس از دیگری خودش را نشان می دهد و مردم ما همیشه  و در هر زمانی لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و خاطره آفرینی می کنند.

نکونام ادامه داد: در طول چهل و اندی سال از انقلاب اسلامی فتنه های زیادی در این کشور رخ داد که با هوشیاری مردم همه آن ها ناکام ماندند.

وی اذعان داشت: ایثارگران خاطره های خوش و شیرنی برای آیندگان  را بر جای گذاشتند که این سر فصل بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی می ماند.

نکونام  با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه خاطر نشان کرد: استان  چهارمحال و بختیاری در این عرصه نقش آفریدند  به گونه ای که  در مرحله اول 40 میلیارد کمک و  در مرحله دوم 19 میلیارد بوده که این نشان دهنده ابهت اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در همه عرصه ها شکست خورده و خوار شده است گفت: بزرگ ترین دشمن ما آمریکا همان شیطان بزرگ است که امروز خوار ترین حکومت در دنیا محسوب می شود.

نکونام در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی شرق و غرب را له می کند و  پرچم اسلامی را بالا نگه می دارد تا به دست صحاب اصلی خود (امام زمان  (عج) ) برساند.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۶:۴۲

21 Sep 2020