۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۵۵۶۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) :

دفاع مقدس نماد قدرت اسلام در برابر استکبار جهانی است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی در جنگ تحمیلی نماد قدرت اسلام در برابر کفر جهانی را نشان داد.
دفاع مقدس نماد قدرت اسلام در برابر استکبار جهانی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  صبح امروز در مراسم رژه موتوری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: آنچه انقلاب اسلامی ما را تا به امروز به پیروزی رساند  ایستادگی و مقاومت مردم ما  در مقابل تمامی استکبار جهانی بود.

وی  با اشاره به اینکه در طول چهل سال انقلاب اسلامی جنگ ها و فتنه های زیادی علیه جمهوری اسلامی رخ داد تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ما تا کنون درمقابل همه ابر قدرت های شرق و غرب ایستاده است.

 اکبری با اذعان بر اینکه در 31 شهریور سال 59 با حمله رژیم بعث عراق همه زنان و مردان شیر دل ما در مقابل تمامی استکبار جهانی استادند عنوان کرد: به تعبیر امام راحل ما انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم تا مظلومیت خویش را در هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان دهیم  و ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب در حد هشت سال دفاع مقدس شکسته شد.

 وی ادامه داد: در همین راستا مردم استان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری با تقدیم بیش از دو هزار و  440 شهید عزیز و گرانقدر اعم از سرداران و فرمانداهان و امیران تقدیم کردند تا به  پیروزی دست پیدا کردیم.
 
اکبری خاطر نشان کرد: تمام دنیا به این نتیجه رسیدند که نظام جمهوری اسلامی امروز یکی از قدرت های مهم در منطقه و در سطح جهان است .

وی با تاکید بر اینکه امروز امکانات و تجهیزات  ما در مقایسه با دوران انقلاب  و شروع جنگ تحمیلی نیست گفت: اقتدار نیروهای مسلح ما  به خاطر وجود مقام معظم رهبری است که این بازدارندگی و این مشیت آهنین را نشان می دهد.

اکبری افزود: این امادگی در سطح تمامی نیروهای مسلح و در تمامی استان چهارمحال و بختیاری در غالب سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و نیروی مقتدر استان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: امسال به دلیل وجود بیماری کرونا همچون سال های گذشته وجود نیروی انسانی در رژه محدود و لذا تلفیقی از امکانات و تجهیزات نظامی و کمک های مومنانه مردم استان چهارمحال و بختیاری در مقابل تمثال امام راحل با مقام معظم رهبری و شهدا مسئولین استان رژه خواهند رفت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  گفت: کمک های مواسات و مونانه مردم استان چهارمحال و بختیاری که از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری تا کنون بالغ بر 55 میلیارد تومان کمک های مردمی جمع اوری شد و تقدیم نیازمندان و اسیب دیدگان از ویروس کرونا قرار گرفت.

سردار اکبری اظهار کرد: امروز توفیق داریم به همت بسیجیان عزیز و کمک هایی که که توسط سپاه جمع اوری شد بالغ بر چهار هزار بسته معیشتی و هزار بسته لوازم التحریر جوع آوری و  بعد از رژه به شهرستان های ده گانه استان انتقال داده می شود .

وی یادآور شد: ما در کنار مردم هستیم تا زمانی که نیاز باشد همچون دوران دفاع مقدس که مردم عزیز کشور ما پشتیبان رزمندگان و حامیان رزمندگان بودند و امروز این نیروهای مسلح و رزمندگان نیروهای مسلح تا هر جایی که نیاز باشد در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/1029ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۰۰:۵۸

21 Sep 2020