کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری:

تقویت اعتماد به نفس و خودباوری از برکات مهم دفاع مقدس بود/ 60 عنوان برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

30 شهريور 1399 ساعت 12:50

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دستاوردهای داخلی دفاع مقدس فراوان است، ولی مهم ترین آنها اعتماد به نفس و خود باوری بوده است، ما در کوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید خودرا باور کنیم و با تکیه بر توانمندی های خود به ویژه جوانان خداجو کشور را اداره کنیم .


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه؛ اظهار کرد: مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی ایستادند .

وی با اشاره به اینکه خیلی ها به دنبال این هستند که رشادت ها و ایثارگری ها را نادیده بگیرند تصریح کرد: اقدامات مشهودی در کشور ما انجام شده که یادآور خاطرات انقلاب اسلامی است.

سردار اکبری با بیان اینکه ارتباط بین نسل های گذشته و حال باید صورت گیرد بیان داشت: همه کسانی که در دفاع مقدس نقش داشتند باید برای نسل جدید همه رشادت های رزمندگان را بازگو کنند.

وی با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی اتفاق افتاد  خاطر نشان کرد: علاوه بر هشت سال دفاع مقدس در طول این ۴۰ سال جنگ های زیادی از جمله ترورهای متعدد توسط استکبار جهانی برای کشور رخ داده است.

سردار اکبری با اذعان بر اینکه دشمن در تلاش است که نظام جمهوری اسلامی را نابود کند افزود: دشمن در همه حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نام مبارک اسلام در کنار ماست و این ملت ما هستند که در کنار رهبر ایستادگی و پایدار هستند گفت: ملت ما تا کنون در گام دوم انقلاب نیز بسیار خوب عمل کرده و این یک افتخار برای همه ماست.

وی افزود: در گام دوم انقلاب نقشه راه ۴۰ ساله در پیش روی جوانان گذاشته شد .

سردار اکبری با اذعان بر اینکه ۸ سال مردم ما در مقابل تمام دنیا  با نداشتن هیچ امکاناتی ایستادند تصریح کرد: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و به خاطر ایمان و آمادگی که رزمندگان ما داشتند  در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس یک کارنامه درخشان دارند خاطر نشان کرد: تیپ قمر بنی هاشم (ع)  در اکثر عملیات تاثیر بسیار مهم و درخشنده ای داشته است.

اجرای ۶۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری از اجرای ۶۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس از سوی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری خبر داد و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا، نمایش اقتدار نیروهای مسلح به صورت تلفیق رژه خودرویی و کمک‌های مومنانه در روز ۳۱ شهریورماه با حضور کمرنگ نیروی انسانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از اجرای ۶۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس از سوی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری خبر داد و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا، نمایش اقتدار نیروهای مسلح به صورت تلفیق رژه خودرویی و کمک‌های مومنانه در روز ۳۱ شهریورماه با حضور کمرنگ نیروی انسانی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، بازروایی عملیات دفاع مقدس به خصوص عملیات کربلای ۵ و والفجر ۸، و نقش مردم استان و تیپ۴۴ قمربنی‌هاشم در این عملیات توسط فرماندهان این عملیات تشریح خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  برگزاری نمایشگاه، تجلیل از آزادگان، رزمندگان  و خانواده شهداف تجلیل از هفت رزمنده موفق دفاع مقدس در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تجلیل از هفت فرزند شهید موفق و نخبه در عرصه‌های مختلف، رونمایی از هفت عنوان کتاب و تجلیل از رزمندگان و سرکسشی از رزمندگان و خانواده شهدا  از جمله برنامه‌های هفته دفاع قدس در چهارمحال و بختیاری  است .

انتهای پیام /1020ج
 

 


کد مطلب: 45554

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45554/تقویت-اعتماد-نفس-خودباوری-برکات-مهم-دفاع-مقدس-60-عنوان-برنامه-هم-زمان-هفته-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir