۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۵۵۴۷

10 پروژه آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری آماده بهره برداری شد

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: 10 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در حوضه های آبخیز استان آماده بهره برداری است.
10 پروژه آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری آماده بهره برداری شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علیمحمد محمدی معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: 10 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در حوضه های آبخیز استان آماده بهره برداری است.

وی افزود: بند سنگی ملاتی بن و پروژه تورکینست کرسنک در شهرستان بن با 6 میلیارد و 212 میلیون ریال و 2بند سنگی ملاتی در مصطفی آباد و قلنگان و بند خاکی فرخشهر در شهرستان شهرکرد با 6 میلیارد و 358 میلیون ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی از جمله این پروژه هاست.

محمدی  اضافه کرد: سد خاکی قلعه تک، بند سنگی ملاتی دستنا و بند سنگی گابیونی کاوند در شهرستان کیار با 17 میلیارد و 313 میلیون ریال اعتبار و پروژه تورکینست گنج و بند سنگی ملاتی  دهگاه در شهرستان لردگان با 5 میلیارد و 392 هزار میلیون ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی از دیگر پروژه های قابل افتتاح در استان چهارمحال و بختیاری است.

به گفته وی؛ طی سال گذشته احداث 35 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری شامل 9 سازه خاکی، 3 سازه گابیونی و 28 پروژه سنگی ملاتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حوضه های آبخیز استان آغاز گردید و هم اکنون 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
 

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۹:۵۷

19 Sep 2020