کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بروجن تشریح شد

27 شهريور 1399 ساعت 21:20

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بروجن با تشریح برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از برگزاری 150 ویژه برنامه همزمان با این هفته خبر داد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: 150 ویژه برنامه شاخص در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.
 
سرهنگ اسماعیل عظیمی افزود: برگزاری 12 یادوره شهدای آبروی محله، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اهدا خون به بیماران نیازمند، برگزاری مسابقه کتابخوانی با استفاده از بستر فضای مجازی، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه صادقیه، اهدا لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند و گلباران قبور مطهر شهدا بخشی از برنامه‌های اجرایی است.
 
وی همچنین با اشاره به طرح‌های عمرانی پل کنرک و لایروبی قنوات کشاورزی در سطح شهرستان ادامه داد: در این هفته واحد‌های احداثی مسکن محرومان نیز به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار می‌شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه بروجن همچنین از ضبط مستند "حماسه‌سازان شهرستان بروجن" در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خبر داد و گفت: این ویژه برنامه تلویزیونی در 7 قسمت از شبکه استانی جهانبین پخش خواهد شد.
 
سرهنگ عظیمی افزود: این مستند شامل معرفی شهرستان بروجن، نقش شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم، امنیت و سلامت کشور و همچنین روایت حماسه‌سازان ایثار و شهادت بوده که توسط ستاد مردمی یادواره شهدا با همکاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: کلیه برنامه‌ها متناسب با وضعیت موجود و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران در سال 1359 به‌عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و تا 6 مهر ادامه دارد.
 

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45526

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45526/برنامه-های-بزرگداشت-هفته-دفاع-مقدس-شهرستان-بروجن-تشریح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir