کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده شهرستان بروجن؛

عملیات اجرایی کنارگذر شمالی بروجن آغاز شد

26 شهريور 1399 ساعت 12:25

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر شمالی این شهر خبر داد و گفت: با احداث این طرح ترافیک خودروهای سنگین به خارج از شهر منتقل خواهد شد.


حجت الاسلام جعفری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: طرح کنارگذر شمالی در ورودی شهر بروجن از سمت اصفهان قرار گرفته و به سفارش شرکت تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور توسط شرکت زرین استحکام احداث می شود.
 
وی افزود: برای اجرای این طرح به طول 9/5 کیلومتر، افزون بر 520 میلیارد ریال هزینه می شود که شامل 580 هزار مترمکعب خاکبرداری، 345 هزار مترمکعب خاکریزی، 58 هزار مترمکعب اساس و 4 هزار مترمکعب بتن‌ریزی و آسفالت است.
 
نماینده بروجن با بیان اینکه مدت اولیه پیمان 24 ماه عنوان شده، تصریح کرد: با افتتاح این طرح محورهای بروجن ـ اصفهان و بروجن ـ خوزستان از طریق تقاطع غیرهمسطح به یکدیگر متصل خواهند شد.
 
جعفری گفت: در حال حاضر تردد روزانه در محور شریانی جنوب به فلات مرکزی کشور بیش از 35 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین بوده که با بازگشایی این کنارگذر ورود این حجم از ترافیک به معابر شهر بروجن به میزان چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.




 

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45515

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45515/عملیات-اجرایی-کنارگذر-شمالی-بروجن-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir