۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۵۵۰۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

مدیریت شهر از پایگاه حسینیه، تجربه ای دیگر از هیأت داری

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در تهدید ناشی از ویروس کرونا، هیأت ها با تبدیل این تهدید به فرصت، مدل دیگری از هیأت داری را تجربه کردند و آن مدل، مدیریت شهر بود از پایگاه حسینیه.
مدیریت شهر از پایگاه حسینیه، تجربه ای دیگر از هیأت داری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در مراسم توزیع بسته های معیشتی هیأت رزمندگان اسلام و هیأت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام اشکفتک گفت: هیأت های مذهبی نشان دادند که برای یک مدیریت اجتماعی اسلامی با شاخص های بالای رعایت قوانین، توانمند هستند و این یک افتخاری بود برای هیأت های مذهبی در مقایسه با دیگر جریان هایی که مدیریت اجتماعی می کنند.

وی با بیان اینکه 82 درصد هیأت های مذهبی کشور دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند افزود: این میزان افتخاری است برای هیأت های مذهبی.

طاهری با اشاره به اینکه هیأت های مذهبی باید اجتماعی باشند و نباید به حسینیه محدود شوند گفت: در تهدید ناشی از ویروس کرونا، هیأت ها با تبدیل این تهدید به فرصت، مدل دیگری از هیأت داری را تجربه کردند و آن مدل، مدیریت شهر بود از پایگاه حسینیه.

وی افزود: هرسال ما فقط حسینیه ها را مدیریت می کردیم  و امسال یادگرفتیم که از پایگاه حسینیه، شهر را مدیریت کنیم.

طاهری گفت: در نهضت کمک مؤمنانه، هیأت های مذهبی فقط بسته معیشتی توزیع نکردند بلکه با شبکه سازی، نیازمندانی را رصد کردند که واقعا فقیر نبودند اما محتاج بودند.

وی گفت: در محرم امسال نه تنها مجد و شکوه  مجلس عزای امام حسین علیه السلام کمتر از سال های گذشته نبود بلکه عظمت، نظم، انتظام و انسجام هیأت ها بیشتر شد.

طاهری با بیان اینکه در محرم ما چیزهایی یادگرفتیم که باید به سبد فعالیت هیأت ها اضافه شود، گفت: نحوه جدید مدیریت اجتماعی از پایگاه حسینیه یکی از این موارد است.

وی تأکید کرد: هیأت اجتماعی خواهد شد؛ هیأت انزوایی نیست، هیأت رفع مشکل خواهدکرد؛ هیأت مشکل زا نیست و هیأت منظم است؛ هیأت بی نظم نیست.

گفتنی است 275 بسته معیشتی به ارزش 110 میلیون تومان توسط هیأت رزمندگان اسلام و هیأت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام اشکفتک تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۱:۳۸

15 Sep 2020