۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۵۵۰۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ؛

رزمایش مومنانه یک جهاد است/ باید در مسیر دقیق و حساب شده قدم برداریم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کمک مومنانه یک جهاد است و ضرورت امروز جامعه ما این است که تمام انقلابیون در کنار هم قرار گیرند تا بتوان در مسیر دقیق و حساب شده قدم برداشت.
رزمایش مومنانه یک جهاد است/ باید در مسیر دقیق و حساب شده قدم برداریم
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در ششمین جلسه قرارگاه استانی رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد:  کمک های زیادی در راستای کمک مومنانه انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد .

وی با اشاره به اینکه نباید به هیچ وجه جدا از همدیگر وظایفمان را انجام دهیم تصریح کرد: ما باید در یک مسیر دقیق و حساب شده قدم برداریم.

نکونام با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه ضرورت امروز جامعه ماست گفت: انقلابیون در کنار هم قرار گیرند تا کمک های بیشتری را به آسیب دیدگان از کرونا و افراد ضعیف جامعه بدهند.

وی با تاکید بر اینکه فکرهای خود را روی هم بریزید و در یک مسیر حرکت کنید اظهار کرد:  کمک به نیازمندان و  فقرا ، نتیجه ان وحدت و انسجام است.

نکونام با بیان اینکه دشمن نمی خواهد وحدت و یک پارچگی بین مردم ما باشد عنوان کرد: اجازه ندهید دشمن اهداف شیطانی خود را دنبال کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مرحله اول کمک های مومنانه ، کمک های زیادی از مردم جمع آوری شد بکوشید و مطالبه و درخواست کنید که بازهم کمک های بیشتری جمع آوری و بین مردم آسیب دیده پخش کنید و سعی کنید آن را گسترش دهید.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۳۷:۰۹

14 Sep 2020