۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۵۴۸۱

لزوم جوان گرایی و تزریق نیروی نخبه  در بخش کشاورزی

رئیس سازمان  سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جوان گرایی و تزریق نیروی نخبه و خلاق در بخش کشاورزی به عنوان ضرورتی است که در  این زمینه بیش از پیش باید به آن توجه شود.
لزوم جوان گرایی و تزریق نیروی نخبه  در بخش کشاورزی


به گزارش جهانبین نیوز، عطا الله ابراهیمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در نشست هم اندیشی با کارکنان و اعضای شورای  سازمان نظام مهندسی کشاورزی ،منابع طبیعی و محیط زیست استان اظهار کرد : از نیروهای جوان در بخش عظیم کشاورزی جهت بهره گیری از منابع و ظرفیت های نهفته این بخش باید استفاده کرد و تجربیات به تدریج به جوانان منتقل شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه  برای رسیدن به توسعه کشاورزی نباید از توانمندیها وظرفیتهای خلاق جوانان و دانش آموختگان بخش کشاورزی غافل بود، افزود:بخش کشاورزی نیازمند تغییر نگرش است و نیاز به نیروی انسانی شاداب و فعال با قدرت پذیرش ریسک بالا نیاز است و باید بسترهای لازم را با ارائه آموزش ها و دوره های لازم فراهم کرد تا شاهد رشد این بخش باشیم.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی در قالب مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی با استقرار در سطح دهستان‌ها و شهرستان‌ها و سابقه موثر همکاری آنها در حوزه صدور مجوزها، به منظور آسان کاری در روند صدور مجوزها در تمامی بخش‌ها به دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: حمایت از ایده های نو  در کشاورزی همراه با ورود بخش خصوصی و غیر دولتی، اشتغال پایدار کشاورزی را در پی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: مردمی کردن امور و استفاده از ظرفیت های مردمی ، راه پایداری کشاورزی است.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۰:۲۲

12 Sep 2020