۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۵۴۷۰
رئیس قوه قضائیه:

پرچم اجرای عدالت و مبارزه با فساد در دست مقام معظم رهبری است

رئیس قوه قضاییه گفت: پرچم اجرای عدالت و مبارزه با فساد در دست مقام معظم رهبری است و امروز چه به صورت مکتوب و چه با بیانات رهبری بر این اصل تاکید شده است.
پرچم اجرای عدالت و مبارزه با فساد در دست مقام معظم رهبری است


به گزارش جهانبین نیوز ؛ آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه عصر امروز در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: شکایتی که مطرح شد و گزارشاتی که اعلام شد وآن هایی هم که نشد در ان جلسه اشاره کنیم همه پیگیری می شود.

وی اظهار کرد:  در برخورد با ویروس منحوس کرونا همه ظرفیت کشور پای کار آمد ، همه از پزشک، پرستار و ... مشارکت کردند و تا کنون با همت همگان پیشرفت خوبی را شاهدیم.

وی تصریح کرد: در مورد خواست مردم که همواره بر این خواست از اول پیروزی انقلاب تاکید شده است و در بیانات رهبر قانون اساسی  و همواره مردم هم بر ان تاکید می کنند موضوع مهم عدالت است ، عدالت در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی و ... وجود دارد ولی محوری ترین حوزه که عدالت در ان موج میزند عدالت اداری است.

آیت الله رئیسی گفت: عدالت باید در جذب و گزینش و به کار گیری نیروها حتما به کار گرفته شود.

وی عنوان کرد: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب گذشته و بیانیه گام دوم انقلاب پیش روی ماست و از نکات محوری آن اجرای عدالت و مبارزه با فساد است.

رئیس قوه قضاییه گفت : مردم امروز عدالت خواهی و حق خواهی را از مسئولان می خواهند و باید قانون گریزی را یک ضد ارزش بدانند .
 
وی با اشاره به اینکه سخن مدیران سخن عدالت اجرایی است عنوان کرد: مردم در همه بخش ها، سازمان ها و ادارات می خواهند با قانون گریزی ، سر ناسازگاری داشته باشند.
 
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در زمینه های گردشگری و کشاورزی ظرفیت خوبی دارد گفت: باید همت کنیم کاستی ها شناخته شود و در جهت رفع کاستی ها، راهکارها را ارائه دهیم .
 
وی با تاکید بر اینکه مدیران دائم باید نظارت داشته باشد گفت: هر مدیریتی در کشور همراه با نظارت تعریف می شود تا آسیبی پیش نیاید.
 
آیت الله رئیسی خاطر نشان کرد: در حال وارد شدن به برنامه توسعه هستیم و باید نواقص توسعه را بررسی کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه فعال کردن اقتصاد گردشگری در چهارمحال و بختیاری می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند یاد آور شد: مسئله اشتغال مسئله ای است که در این منطقه با وجود داشتن زمین، آب و اراده جدی نباید مشکلی داشته باشد.
 
آیت الله رئیسی بیان داشت: مدیران دائم باید نظارت داشته باشند و هر مدیری در کشور همراه با مدیریت تعریف شود تا آسیبی پیش نیاید.
 
وی افزود: صنایع تبدیلی یکی از اولویت های چهارمحال و بختیاری است که می تواند کاملا بازار استان را فعال کند.
 
آیت الله رئیسی گفت: اختیار مدیران استانی کم است ، ابتکار عمل در مدیریت استان است که می تواند بسیاری از گره ها را باز کند .
 
 
وی اظهار کرد: از وزیر نیرو و وزیر نفت میخواهم سریعا کارگروه مشترکی تشکیل داده ، به استان بیایند و مشکلی که به واسطه ترکیدگی لوله نفت در سرخون ایجاد شده است را بررسی نماید.
 
آیت الله رئیسی تصریح کرد: در خصوص مسئله آب تصمیم اصلی در دولت و شورای عالی آب گرفته می شود، اگر قرار است آبی از استان انتقال یابد باید نیازها کاملا بررسی شود.
 
وی یاد آور شد: هیچکس در این استان نمی گوید اجازه نمی دهیم آب برای شرب انتقال داده نشود بلکه همه طالب توزیع عادلانه آب هستند که نگاه بسیار ارزشمند و قانون مدارانه ای است .
 
وی خاطر نشان کرد: شورای عالی آب با حضور نمایندگان ذی نفع مثل چهارمحال و بختیاری تشکیل و با یک نگاه علمی ، عادلانه و در نظر گرفتن نیازهای استان تصمیم گیری کند. تونل های حفر شده مثل بهشت آباد در جای خود قابل بررسی است.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۳:۴۵

12 Sep 2020