کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون وزیر صمت؛

5 طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ‌زنی شد

19 شهريور 1399 ساعت 18:20

5 طرح تولیدی و صنعتی با اعتباری افزون بر 700 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ‌رنی شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عملیات اجرایی دو طرح صنعتی و بهره‌برداری از 3 طرح تولیدی با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرستان بروجن آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: طرح استحصال پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بروجن از مهمترین این طرح‌ها به‌شمار می‌رود که برای تکمیل آن 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

حمیدرضا فلاح افزود: با بهره‌برداری از این طرح روزانه یک هزار مترمکعب از پساب تولید تصفیه‌خانه در طرح‌های فولادی و همچنین فضای سبز شهرک صنعتی بروجن استفاده می‌شود.



وی با بیان اینکه طرح استحصال پساب صرفه‌جویی 20 درصدی مصرف آب در این شهرک صنعتی را فراهم می‌کند، اضافه کرذ: برای اجرای این طرح 45 کیلومتر شبکه توزیع پساب و 1/8 کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.

بهره‌برداری از بزرگترین مجتمع دارویی چهارمحال و بختیاری

فرماندار شهرستان بروجن نیز در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: شرکت دارویی سبز پویان مهر دارو به‌عنوان دومین و بزرگترین مجتمع تولید داروی استان در شهرک صنعتی بروجن به بهره‌برداری رسید.

مسعود ملکی افزود: برای احداث این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع، افزون بر 180 میلیارد ریال هزینه شده است.



وی ادامه داد: ظرفیت تولید این شرکت 200 میلیون انواع قرص و کپسول در سال بوده که با بهره‌برداری از آن نیاز دارویی استان و برخی از استان‌های همجوار تأمین می‌شود.

طرح توسعه شهرک صنعتی سفیددشت به میزان 600 هکتار و اعتبار 140 میلیارد ریال، کارگاه تولید ترشیجات، شوریجات و مربا در بروجن با سرمایه گذاری 7 میلیارد و 755 میلیون ریال و همچنین کارگاه تولید نبات، قهوه فوری و بسته‌بندی قند و شکر در گندمان با اعتبار 725 میلیون ریال از دیگر طرح‌های تولیدی و صنعتی شهرستان بروجن بودند که با حضور معاون وزیر صمت کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شدند.



انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 45455

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45455/5-طرح-تولیدی-صنعتی-شهرستان-بروجن-افتتاح-کلنگ-زنی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir