۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۵۴۳۲
یادداشت/

جمله چنان گشایشی ایجاد میکنم بدترین جمله است که تن و بدن هر ایرانی را می لرزاند

تبلیغات گسترده دولت در خصوص جهت دهی نقدینگی و سرمایه گذاری در بورس باعث شد که بسیاری از مردم و افراد بی تجربه در بورس وارد شوند و حجم بسیار بالایی از تقاضا را در بازار ایجاد کنند.
جمله چنان گشایشی ایجاد میکنم بدترین جمله است که تن و بدن هر ایرانی را می لرزاند
به گزارش جهانبین نیوز ؛  تبلیغات گسترده دولت در خصوص جهت دهی نقدینگی و سرمایه گذاری در بورس باعث شد که بسیاری از مردم و افراد بی تجربه در بورس وارد شوند و حجم بسیار بالایی از تقاضا را در بازار ایجاد کنند و دولت هم که همیشه به فکر مردم بوده و از آب گل آلود ماهی نمی گیرد!  نتوانست از طریق شرکت های حقوقی در بورس سهام شرکت هایی که حتی وجود خارجی هم ندارد به مردم غالب کند.

چراغ بورس را تا شاخص 2 میلیون واحد سبز نگه دارد و جیب خود را از پول های مردم که از طریق وام ، فروش ماشین، فروش مسکن و یک مقدار هم به قول خودشان پول های سرگردان پرکنند.

باید بازی عوض شود و رنگ قرمز را هم سهامداران نیز پس از بازرسی به سمت پایین آوردن همان وام هایی که دولت به قیمت بالا به مردم فروخته بود و قیمت ها لحظه به لحظه به کف نزدیک می شد و دوباره دست بازیگران از طریق رسانه های دولتی مشخص شد که حقوق ها را در جهت سبز کردن بورس حمایت کنند ما هم معنی حمایت را فهمیدیم !

حالا که قیمت ها در کف قرار دارد یا خرید سهام داران با پایین ترین قیمت حمایت را انجام می دهند تا صف فروش را جمع کنند و دوباره بازرسی را با بلابردن قیمت ها به سمت سبز کردن بازار فروش همین سهام مفت خریده شده انجام دهند .

حال افراد کم تجربه هم ابزاری در جهت اهداف حقوق های زحمت کش می شوند بی سوادی بورس میدان را برای سو استفاده گران و فرصت طلبان آماده کرده تا با رانت هایی که دارند جیب سرمایه داران وابسته و غیر وابسته به دولت را پرکنند . علی برکت ا...

 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۰۹:۵۵

6 Sep 2020