۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۵۴۲۷

توقف فعالیت یک تور غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در این استان خبر داد.
توقف فعالیت یک تور غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری 

به گزارش جهانبین نیوز، مهرداد جوادی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 
این تور گردشگری که در قالب دو گروه با 40 نفر عازم سمیرم اصفهان بود، در پلیس‌راه لردگان متوقف شدند.
وی افزود: این تور با ادعای کذب اخذ مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مسافران را راهی این سفر کرده بود که با توجه به ثبت نکردن ساعت دو دستگاه خودرو مینی‌بوس حامل این تعداد گردشگر در پلیس‌راه شهرکرد با حکم مقام قضایی از حرکت آنان جلوگیری و این تور غیرمجاز به مبدأ در شهرکرد برگشت داده شد.
جوادی از توقف  رانندگان مینی‌بوس‌ها مبنی بر ثبت نکردن ساعت در پلیس‌راه شهرکرد  به مدت 45 روز از سوی پلیس خبر داد و تصریح کرد: توقف فعالیت تور غیرمجاز گردشگری از شهرکرد به سمیرم اصفهان با همکاری مرکز فوریت‌های پلیس 110 و مرکز پلیس‌راه لردگان انجام شد.
لازم به ذکر است؛ در یک‌سال اخیر از اجرای ۱۳ تور غیرمجاز گردشگری در قالب ۱۷ دستگاه اتوبوس و ون در چهارمحال و بختیاری متوقف و از حرکت و فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۴۶۷۰۸ با معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در میان بگذارند.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۲۳:۴۴

5 Sep 2020