۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۴۵۴۲۰
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن؛

عاملان نشر اکاذیب در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از شناسایی و دستگیری 4 نفر از عاملان توهین، تهمت و نشر اکاذیب علیه یکی از مدیران دولتی شهرستان خبر داد.
عاملان نشر اکاذیب در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند
سرهنگ مسلم احمدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از مدیران دولتی شهرستان بروجن مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نسبت به موکل وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، 4 متهم که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اهداف مجرمانه خود را عملی می‌کردند، شناسایی و به پلیس فتا شهرستان احضار شده که پس از مواجهه با ادله دیجیتال صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را مسائل شخصی با شاکی عنوان نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن با بیان اینکه براساس قانون مجازات اسلامی توهین به افراد حقیقی و حقوقی و انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و شبکه‌های جرم محسوب می‌شود، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تأکید بر افزایش سواد رسانه‌ای، از مردم و مسئولان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک در فضای سایبر، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی در میان بگذارند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۴۹:۰۹

4 Sep 2020