:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - ماحصل قیام هفده شهریور همین بس كه شاه، رشته حكومت از دستش پاره شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماحصل قیام هفده شهریور همین بس كه شاه، رشته حكومت از دستش پاره شد

14 شهريور 1399 ساعت 15:19

امام جمعه فارسان گفت: در ماحصل قیام هفده شهریور همین بس كه شاه، پرچم رسوایى خویش را با كشتار مردم بی‏گناه برافراشت و رشته حكومت از دستش پاره شد و همین امر موجبات ترك ایران را براى او فراهم ساخت.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: به‏واسطه مراقبت از صفت تقوا؛ تدریجاً خودبینى، عُجب و غرور از انسان رفته و همش مى‏میرد، اگر چیزى هست براى الله است ، باید متوجه شد، مادامى كه انسان خود را مى‏بیند حتى اگر هر روز یك ختم قرآن و مراقبه كند اما اكثر به نظرش برسد كه این من هستم كه این كارها را مى‏كنم، هنوز به این مقام نرسیده!

وی تصریح کرد: اگر تقوا در انسان حكومت كند و وقتی‌که به خداى خودش نگاه کند همه‏اش خجلت است. خودى در این نمى‏بیند؛ واقعاً خودى نیست! به جهت این‏كه اگر انسان به تمام معنویات دست پیداکرده و به آن حد بالایى كه ممكن است از كمال برسد، براى خودش نیست عنایت از طرف خداوند است. اگر خداوند ما را به خودمان وابگذارد در وادى‏هاى هلاكت جهنمى خواهیم شد.

ملک پور  تصریح کرد: استكبار رسانه‏اى علیرغم حجم انبوه تولید محتوا و تحریف حقایق و انگاره سازی‌های دروغین تلاش زیادى كرد تا روایت خود را از تضاد مذهب و سلامت جا بزند اما با لطف الهى و عنایات حسینى و مهدوى و هدایت حكیمانه رهبر انقلاب و تبعیت پذیری دست‏اندركاران برنامه‏ها و مسئولیت‌پذیری عمومى ناكام ماند و مردم مؤمن و پرچم‌داران معرفت و معنویت اسلامى و انقلابى پیروز این مرحله از جنگ شناختى شدند.

امام‌جمعه فارسان به قیام 17 شهریور 1357 و‏ جنایت جمعه سیاه‏ اشاره داشت و بیان کرد: با قتل‌عام مردم توسط رژیم پهلوى در جمعه سیاه، این واقعه، سرآمد اخبار و اطلاعات به شمار مى‏آمد به‌طوری‌که بازتاب این جنایت بزرگ، جهانى شد و نه تنها مطبوعات داخلى كشور بلكه رسانه‏ هاى خارجى نیز به این مهم‏ پرداختند. رسانه‏هاى داخلى كه تحت كنترل رژیم پهلوى بودند به‏صورت مختصر و تحریف‌شده به این حادثه پرداختند.

وی اظهار داشت: در ماحصل قیام هفده شهریور همین بس كه شاه، پرچم رسوایى خویش را با كشتار مردم بی‏گناه برافراشت و رشته حكومت از دستش پاره شد و همین امر موجبات ترك ایران را براى او فراهم ساخت.

ملک پور در پایان گفت: از همه عزیزانی که زحمت کشیدند و هیئت‌های عزاداری را مدیریت کردند همه مسائل بهداشتی را رعایت کردند از عزیزانمان در نیروی انتظامی، سپاه و هیئت‌های امنا هیئت‌های عزاداری مداحان روحانیون عزیز همه و همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/530پ


کد مطلب: 45418

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45418/ماحصل-قیام-هفده-شهریور-همین-بس-شاه-رشته-حكومت-دستش-پاره

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir