۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۵۴۱۶

امام‌ جمعه بروجن: مسئولان بروجن را دریابند

امام جمعه شهر بروجن با اشاره به افزایش شمار افراد مبتلا و جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا، گفت: بروجن حال خوبی ندارد و مسئولان در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.
امام‌ جمعه بروجن: مسئولان بروجن را دریابند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: متأسفانه بروجن حال خوبی ندارد و کرونا جان عزیزان ما را می‌گیرد.

وی افزود: تخت‌های بیمارستانی تکمیل شده و افزایش بیماران با حال وخیم و فوتی‌های بیماری ویروسی این شهرستان را در شرایط بحرانی قرار داده است.

خطیب جمعه شهر بروجن ادامه داد: به مسئولان کشور و استان توصیه می‌کنیم با حضور در شهرستان، کمبودها را ببینند و پیگیر مشکلات باشند.

هراتی مطلق همچنین از خیران و مردم‌ نوع‌دوست شهرستان بروجن خواست به کمک کادر درمان و بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) بشتابند.

وی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از مردم خواست مجالس ترحیم را برگزار نکرده و تنها به عرض تسلیت به صورت تلفنی اقدام نمایند چرا که شرایط مطلوب نیست.

امام جمعه شهر بروجن در پایان از هیئات مذهبی و عزاداران حسینی به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت مراسم سوگواری و عزاداری دهه اول محرم تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۰۲:۲۶

4 Sep 2020