کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروتکل‌هاي بهداشتي‌ در هيئت‌هاي عزاداري لردگان به خوبی رعایت شد

14 شهريور 1399 ساعت 14:52

امام جمعه لردگان گفت: مردم ولايت مدار و مومن شهرستان لردگان يک بار ديگر در دهه اول محرم الحرام عشق و ارادت خود را با حضور حداکثري خود در مساجد و حسينه ها به سرور و سالار شهيدان نشان دادند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاده امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با قدرداني از برگزار کنندگان مراسم ويژه عزاداري سيد و سالار شهيدان اشاره داشت و گفت: با توجه به محدوديت هاي بهداشتي که عزاداران داشتند اما الحمدالله برنامه هاي عزاداري خوبي در شهرستان برگزار شد و بايد قدردان نعمت هاي الهي بود .

وي افزود: مردم ولايت مدار و مومن شهرستان لردگان يک بار ديگر در دهه اول محرم الحرام عشق و ارادت خود را با حضور حداکثري خود در مساجد و حسينه ها  به سرور و سالار شهيدان نشان دادند. و انصافا در دهه اول ماه محرم کليه اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان و نوجوانان که با برپايي دسته جات عزاداري در سطح شهر و روستاها عظمت خاصي به دستگاه حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) بخشيدند قابل تقدير و تشکر است.

 وي در ادامه به سالگرد جمعه سياه و كشتار بى‌رحمانه مردم در ميدان ژاله (شهدا) تهران 17 شهريور57 که نهال انقلاب را با خون خود آبياري نمودند اشاره نمود و  يادشان را گرامي دانست .

امام جمعه لردگان به سالروز شهادت مرحوم آيت الله طالقاني و آيت الله قدوسي و مرحوم وحيد دستجردي نيز اشاراتي داشتند.
 
درپايان امام جمعه لردگان از مسئولين شهرستاني عاجزانه درخواست نمود که پيگير دستگاه آنژيوگرافي و دستگاه  ام. آر.آي جهت رفاه حال بيماران شهرستان لردگان باشند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 


کد مطلب: 45415

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45415/پروتکل-هاي-بهداشتي-هيئت-هاي-عزاداري-لردگان-خوبی-رعایت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir