۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۵۴۱۲
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري ؛

9 پروژه راهداري با اعتبار 420 ميليارد ريال در اردل اجرا شد

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري از اجراي 9 پروژه شاخص راهداري در حوزه راه هاي مواصلاتي شهرستان اردل با اعتباري بالغ بر 420 ميليارد ريال از ابتداي سال 99 تاکنون خبر داد.
9 پروژه راهداري با اعتبار 420 ميليارد ريال در اردل اجرا شد
مهندس عزيز الله روشن  مديرکل  راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در سفر يک روزه به شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز از اجراي 9 پروژه پيماني با اعتباري بالغ بر 420 ميليارد ريال در سطح شهرستان اردل خبر داد و گفت:پروژه سه راهي بهشت آباد،نقاط حادثه خيز،پل چويلان،پل مراد آباد،کمر بندي آليکوه،پل ملک و چهارخطه ورودي شهر دشتک مهترين پروژه هايي هستند که عمليات اجرايي آنها از ابتداي سال 99 آغاز شد.

روشن افزود:علاوه بر اين پروژه ها، عمليات اجراي شانه سازي، اصلاح شيب راهها و نقاط پرتگاهي هم براي ايمن سازي مسيرها در حال انجام هست و تمامي اين پروژه‌ها بايد فعاليت خود را بخاطر رسيدن به فصل بارشها افزايش دهند .

در پايان اين سفر از زحمات و تلاشهاي  شبانه روزي مهندس احمد عاليپور رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل  که به عنوان مدير نمونه  راهداري و حمل و نقل جاده اي  استان معرفي شد قدرداني گرديد .

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۳:۰۶

3 Sep 2020