۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۵۳۷۶
نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي:

يکي از الزامات تحقق شعار جهش توليد، نگاه عادلانه به همه مناطق در توزيع اعتبارات است

حسين باميري در نشست شوراي برنامه‌ريزي و توسعه اين استان گفت: يکي از الزامات تحقق شعار جهش توليد، نگاه عادلانه به همه مناطق در توزيع اعتبارات است و اين مهم براي مناطقي که از محروميت بيشتري رنج مي‌برند داراي اهميتي دو چندان است.
يکي از الزامات تحقق شعار جهش توليد، نگاه عادلانه به همه مناطق در توزيع اعتبارات است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حسين باميري در نشست شوراي برنامه‌ريزي و توسعه اين استان گفت: يکي از الزامات تحقق شعار جهش توليد، نگاه عادلانه به همه مناطق در توزيع اعتبارات است و اين مهم براي مناطقي که از محروميت بيشتري رنج مي‌برند داراي اهميتي دو چندان است.

وي ادامه داد: مناطق کمتر برخوردار با وجود محدوديت‌هاي بسياري که دارند اما از ظرفيت‌هاي بي‌شماري برخوردارند که شکوفا کردن اين ظرفيت‌ها به مديريت پرتلاش، انجام کارهاي مطالعاتي و جذب مناسب اعتبارات نياز دارد.

باميري تصريح کرد: اگر بخواهيم به رشد و توسعه مورد نظر دست يابيم، بايد در نوع نگاه‌ها و نگرش‌ها به مسائل بازنگري شود و در خصوص شناسايي ظرفيت‌ها و بهره‌گيري از آن اقدامات موثرتري انجام گيرد.

نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي، توسعه محورهاي ارتباطي اين حوزه انتخابيه را از اولويت‌ها دانست و گفت: محور بروجن به لردگان که يکي از ظرفيت‌هاي ملي به شمار مي‌رود و فلات مرکزي را به مناطق جنوبي کشور متصل مي‌کند، نيازمند توجه بيشتري است.

باميري افزود: آزادراه لردگان به ايذه نيز از ديگر طرح‌هاي مهم اين منطقه به شمار مي‌رود که اعتبارات مناسبي براي آن ديده نشده و مي‌طلبد در اعتبارات امسال سهم قابل قبولي به اين طرح‌ها اختصاص يابد.

وي، با بيان اينکه بيشترين و طولاني‌ترين راه‌هاي روستايي استان در ۲ شهرستان لردگان و خانميرزا واقع شده است، اظهار داشت: اين در حالي است که بخشي از اين راه‌ها نيازمند بهسازي ، مرمت و آسفالت است و مي‌طلبد به اين حوزه نيز توجه بيشتري شود.

باميري، با بيان اينکه شهرستان لردگان يکي از ۳۱ شهرستان محروم کشور انتخاب شده است، افزود: اين موضوع در برنامه‌ريزي‌ها و تخصيص اعتبارات به اين موارد نيز توجه شود.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۰۶:۳۹

28 Aug 2020