کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه فارسان

نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدا برگزار خواهد شد

7 شهريور 1399 ساعت 17:01

امام‌جمعه فارسان گفت: روز تاسوعا و عاشورا مردم شهرستان با رعايت تمام مسائل بهداشتي عزاداري خواهند کرد و نماز ظهر عاشورا در مکان و گلزار شهدا که فضاي بازي است برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان به آخرين ديدار سالانه هيئت دولت به مناسبت هفته دولت، اشاره داشت و گفت: بيانات رهبر حكيم انقلاب اسلامى در اين ديدار مشفقانه و دلسوزانه و راهگشا بود. جان كلام رهبرى عزيزمان اين بود كه دولت از فرصت يک‌ساله در قالب «سه صد روز» و يک شصت‌وپنج روز براى تكميل و ترميم و تصحيح اقدامات هفت‌ساله خود اقدام نمايد. چراکه رئيس محترم جمهوري در سال 92 و سال 96 دوران انتخابات بيان کردند «راه‌حل‌هاي کوتاه‌مدت يک ماه و 100 روزه براي حل مشکلات و معضلات اقتصادي، اجتماعي و سياست داخلي و خارجي در دولت تدبير و اميد پيش‌بيني‌شده است.
 
وي افزود: حضرت آقا هم فرمودند سه تا صد روز و یک 65 روز فرصت داريد و اين وقت کمي نيست دولت هم اختيار کامل دارد چراکه آقاى روحانى در تبليغات انتخاباتى‏شان به‏صراحت گفته‌اند: «و الله العلى العظيم اگر مشكلات اين كشور كه بسيار و بسيار پيچيده است، راه‏حل نداشت كانديدا نمى‏شدم. بدانيد! برادران و خواهران عزيز، همه براى همه اين قفل‏ها واقعاً كليد وجود دارد.» بنابراين هرگونه بهانه‏جويى درباره فقدان اختيارات و نمى‏گذارند، جايى در اداره كشور ندارد. علاوه بر آن‏كه كانديداتورى مجدد ايشان براى دولت دوازدهم نشان مى‏دهد كه هم اختياردارند و هم ازنظر ايشان فضا براى رفع مشكلات مهيا بوده است.
 
وي تصريح: از زحمات دولتمردان بر حل مشكلات مردم در حوزه‏هاى اقتصادى و معيشتى همچون مقابله با افزايش افسارگسيخته قيمت‏ها، مهار تورم، مقابله با ركود، بسترسازى براى رونق توليد، تأمين مسكن، بهداشت، اشتغال و... با توجه به وضعيت تحريم و اين بيماري کروناواز برنامه‏ريزى‏ها، تصميم‏گيرى‏ها، سياستگذارى‏ها و اقدامات مثبت دولت همان طور که فرماندار محترم گزارش خدمت مردم دادند در جهت حل مشکلات مردم استقبال مي‌کنيم و از زحماتي که در شهرستان کشيده شده تشکر مي‌کنيم.
 
 
وي به 11 محرم اشاره داشت و بيان داشت: 11 محرم که کاروان اسراء را به سمت کوفه و شام حرکت دادند را روز تجليل از اسراء و مفقودان ناميدند که همه زحمات عزيزان که در راه پيشبرد اهداف بلند حسيني و انقلاب اسلامي مصائبي را تحمل کردند و زجر کشيدند را گرامي مي‌داريم.

امام‌جمعه فارسان گفت: ان شا الله روز تاسوعا و عاشورا مردم شهرستان با رعايت تمام مسائل بهداشتي عزاداري خواهند کرد و نماز ظهر عاشورا در مکان و گلزار شهداء که فضاي بازي است برگزار خواهد شد.
 
وي اظهار داشت: در کنار حسين که باشي موحد خواهي شد و تربيت‌شده اين مکتب که همه اين سختي‌ها را ديده و چشيده چيزي جز جمال جميل حق نديد و گفت «وَ ما رَأيتُ اِلّا جَميلا» اين‌ها را بايد درک کرد و فهميد که انسان يک مقدار خوردوخوراکش تغيير مي‌کند شروع به غر زدن مي‌کند به‌جايي مي‌رسد که همه هستي‌اش را در جلوي چشمانش قطعه‌قطعه مي‌کنند. مي‌گويد «وَ ما رَأيتُ اِلّا جَميلا» چون خداي من مي‌بيند زيباست.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 


کد مطلب: 45372

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45372/نماز-ظهر-عاشورا-گلزار-شهدا-برگزار-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir