کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیر خلاص «مری ترامپ» به الیگارشی آمریکایی با روایت حقیقت ترامپ

6 شهريور 1399 ساعت 10:57

کتاب «بیش از حد اما همیشه ناکافی» گرچه به زعم مخالفان داخلی ترامپ تنها از چهره یک سیاستمدار جنجالی آمریکایی پرده برداشته اما در واقع پشت پرده الیگارشی آمریکایی را به تصویر می‌کشد که چگونه با قدرت و ثروت، نمایش دموکراسی به راه اندخته‌ و مردم را فریب می‌دهند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ کتابی که «مری ترامپ» برادرزاده «دونالد ترامپ» آن را به رشته تحریر در آورده در کنار کتاب خاطرات «جان بولتون» این روزها به منابعی دست اول برای رسواسازی و افشاگری بسیاری از اتفاقات پشت پرده چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا تبدیل شده است.

این نوشته‌ها گرچه به زعم مخالفان داخلی ترامپ تنها از چهره یک سیاستمدار جنجالی آمریکایی پرده برداشته اما در واقع پشت پرده الیگارشی آمریکایی را به تصویر می‌کشد که چگونه با قدرت و ثروت، نمایش دموکراسی به راه اندخته‌ و مردم را فریب می‌دهند.


 

«بیش از حد اما همیشه ناکافی» نام کتاب مری ترامپ است که با فروش نزدیک به یک میلیون نسخه تنها در نخستین روز، در زمره پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است.

این کتاب با ادبیاتی هیجان‌انگیز از زبان یک روانشناس بالینی شخصیت ترامپ را روایت می‌کند که محصول تربیت پدری ‌فاقد عشق در خانواده‌ای مسموم است.

رئیس جمهور جنجالی آمریکا که حتی از طریق دادگاه هم نتوانسته مانع انتشار کتاب شود، به ناچار تمامی ادعاهای مری را رد کرده و چند روز پس از انتشار کتاب، در توییتی نوشت او روان‌پریش است و حتی والدینش تحمل او را ندارند.

حالا افکار عمومی در سراسر جهان خواننده این کتاب با ادعاهای مختلفی است از جمله این که ترامپ با پرداخت پول شخص دیگری را به آزمون ورودی دانشگاه فرستاده و یا این‌که ثروت خانوادگی آنها را بالا کشیده است و...
 


کد مطلب: 45366

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45366/تیر-خلاص-مری-ترامپ-الیگارشی-آمریکایی-روایت-حقیقت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir