۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۵۳۶۱
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)؛

اقدام در امر خیر، راهی برای عاقبت بخیری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: اقدام در امور خیر و حمایت از نیازمندان باعث ماندگاری اعمال صالح، خالصانه و ثواب دنیوی و اخروی می شود‌
اقدام در امر خیر، راهی برای عاقبت بخیری
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه، رزمایش کمک مؤمنانه که به همت قرارگاه دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: خدمت رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا یک حرکت ماندگار است که در تبعیت از مقام معظم رهبری و لبیک به فرمان معظم له برگزار می شود.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، اظهار کرد: خون این شهید گرانقدر گام دوم انقلاب اسلامی را برای 40 سال آینده بیمه کرد و درس های آموزنده ای برای تک تک ما دارد.

وی ادامه داد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید از مکتب حاج قاسم سلیمانی درس ها یادگرفت، که برگرفته از مکتب اسلام و مکتب امام راحل(ره) است.

سردار اکبری، گفت: الگوی ما حاج قاسم سلیمانی است، حاج قاسم مربوط به همه اقشار ماست. او فقط یک پاسدار نبود، هرچند لباس سبز سپاه را بر تن داشت، ولی الگویی برای همه اقشار است و درس های بسیار زیادی دارد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  با یادآوری برگزاری مراحل قبلی رزمایش کمک مؤمنانه در دانشگاه شهرکرد، و این مرحله در دانشگاه آزاد اسلامی، خطاب به جهادگران بسیج دانشجویی و دست اندرکاران برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در قرارگاه بسیج دانشجویی گفت: کار شما عزیزان در بسیج دانشجویی، اساتید محترم دانشگاه، دانشجویان، رؤسای محترم دانشگاه ها و ...، در زمینه جمع آوری کمک و تقدیم به خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا، بسیار ارزشمند است.

وی، در ادامه با اشاره به موعظه بزرگان دین، اقدام در امور خیر و حمایت از نیازمندان را باعث ماندگاری اعمال صالح و خالصانه در پرونده افراد دانست که ثواب دنیوی و اخروی برای آنان دارد و این اقدامات را جزء اعمال صالح و خالص برشمرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام یادآوری کرد: در مرحله اول رزمایش که از میلاد امام زمان (ارواحناه فداه) تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار شد،تقریبا 40 میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شد و به دست نیازمندان رسید و در مرحله دوم قرار شد از عید غدیر تا دهه آخر صفر این رزمایش ادامه یابد.

سردار اکبری، به تعبیری از اولین شهید جامعه پزشکی مدافع حرم کشور، "شهید محمد حسن قاسمی" اشاره کرد و گفت: این شهید فرموده بود که من دوست دارم شهید شوم، اما نه با تیر و ترکش گروه های تکفیری، و ترسی ندارم ؛ بلکه دوست دارم زنده بمانم و آنقدر در راه اسلام کار کنم تا بمیرم. در نتیجه باید گفت این شهید عزیز خدمت در راه اسلام را بالاتر از شهادت می د انست.

لازم به ذکر است،در این رزمایش 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 2میلیون ریال با مشارکت مجموعه های دانشگاهی استان و گروه های جهادی بسیج دانشجویی جمع آوری شده بود، که طی روزهای آینده تقدیم خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا  می شود.

شایان ذکر است؛ در پایان این رزمایش، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در نشست صمیمی با چند نفر از مسئولین گروه های جهادی بسیج دانشجویی حضور یافت.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۴۱:۲۶

26 Aug 2020