۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۵۳۴۴

جشن تولدی که با قتل در بروجن به پایان رسید/ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی جوان 29 ساله که پس از نزاع و درگیری در جشن تولد دوست خود را در میدان شهید بهشتی بروجن به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
جشن تولدی که با قتل در بروجن به پایان رسید/ قاتل دستگیر شد
سرهنگ مسلم احمدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: شامگاه پنج‌شنبه 30 مرداد 99 با دریافت گزارش حادثه تیراندازی و وقوع قتل در میدان شهید بهشتی بروجن، مأموران انتظامی در محل حضور پیدا کردند.
 
وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که جوان 28 ساله با هویت معلوم پس از نزاع و درگیری با یکی از دوستان خود در جشن تولد، با استفاده از سلاح دست‌ساز و غیرمجاز شکاری از ناحیه سینه و شکم مورد اصابت قرار گرفته است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن با بیان اینکه از ساعات اولیه وقوع قتل، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، قاتل 29 ساله در کمتر از 4 روز دستگیر شد.
 
احمدی افزود: اسلحه دست‌ساز و غیرمجاز این متهم نیز کشف که پس از تکمیل تحقیقات مأموران، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاتل و مقتول اهل یکی از شهرستان‌های همجوار بروجن بوده که در روز حادثه به جشن تولد در یکی از باغ‌های سیاسرد دعوت شده بودند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۳۵:۰۸

24 Aug 2020