۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۵۳۴۳
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر: 

رسانه ها در شکل گیری تمدن اسلامی نقش اساسی دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، نقش رسانه ها در شکل گیری تمدن اسلامی را اساسی دانست. ​​​​​​​
رسانه ها در شکل گیری تمدن اسلامی نقش اساسی دارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع خبرنگاران خبرگزاری فارس، فعالیت در عرصه رسانه ای را در ظاهر آسان ولی در باطن بسیار سخت دانست و افزود: فعالیت در میدان رسانه ای یک نوع جهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، افزود: جهاد در عرصه رسانه مقدس است و جهاد رسانه ای امروز در خط مقدم جبهه های مختلف مبارزه با استکبار و مخالفین اسلام ناب قرار دارد.

این مقام مسئول، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، جایگاه رسانه را مبرهن، روشن و برجسته دانست و تصریح کرد:  امروز در همه صحنه ها از جمله رسانه اگر غفلت کنیم، عقب می مانیم. امروز اگر کسی در دنیا از رسانه غفلت کند، از حرکت تاریخ عقب می ماند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون این مسئله که در پیچ تاریخ قرار داریم، اظهار کرد: رسانه نقش بسیار مهم و اساسی در عبور از پیچ تاریخ و معرفی حکومت جهانی و شکل گیری تمدن اسلامی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مسائل در جامعه، بحث نفوذ است، که سبقه تاریخی دارد و همزاد خلقت انسان است. اکثریت قریب به اتفاق حوادث غم انگیز تاریخ، ماحصل نفوذ است و اسلام از مسئله نفوذ ضررها و لطمه های زیادی دیده است، که در میادین سخت و در مقابل شمشیر دشمنان ندیده، و مصادیق زیادی داریم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون مسئله نفوذ در دهه های 80 و 90، رسالت های اصحاب رسانه و خبرنگاران در زمینه های مختلف  مقابله با نفوذ دشمنان را یادآوری کرد و در ادامه؛ تبیین حلال و حرام شرعی، بایدها و نبایدهایی که رسانه ها باید داشته باشند، جلب اعتماد عمومی و توجه به فقه رسانه ای را تشریح کرد.

جریان شناسی در مسائل سیاسی و آگاهی بخشی به مردم و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی، مقابله با انحرافات و شبهات، آشناسازی نسل جوان با اصول و مبانی انقلاب از دیگر بخش های سخنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع خبرنگاران خبرگزاری فارس در شهرکرد بود.
در این دیدار که فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مسئول بسیج رسانه سپاه استان و مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند، با اهدای لوح از خبرنگاران خبرگزاری فارس در ادامه برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل شد.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۳۶:۵۴

24 Aug 2020