۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۳۲۴
رئیسی شورای اسلامی شهرکرد؛

شهردار در عزل و نصب‌ها مستقل است

رئیسی شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهردار در انتصابات مستقل است، اما انتصابات پی در پی در شهرداری سبب می‌شود تا آرامش درون سازمانی از بین برود.
شهردار در عزل و نصب‌ها مستقل است
به گزارش جهانبین نیوز؛  حیدر علیپور رئیس شورای اسلامی شهرکرد در دویست و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر اظهارداشت: با توجه به انتصابات امروز در مجموعه شهرداری باید آرامش درونی در سازمان برقرار شود چرا که در سیکل و روند اداری، انتصابات پی در پی آسیب‌پذیر می‌شود‌.

وی با اشاره به بررسی دقیق پرونده‌های حقوقی افزود: پرونده‌های املاک در واحد حقوقی شهرداری باید دقیق بررسی و در صورت توافق شهرداری و مالک، جهت صدور رای پرونده به شورا ارسال شود.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: شهردار در انتصابات مستقل است و نباید شورا در عزل و نصب‌ها دخالتی داشته باشد اما  می‌طلبد افرادی که منصوب می‌شوند نسبت به افراد قبلی توانمندتر و در راستای تحول و ارتقاء باشد.

شریفی با اشاره به بررسی پرونده‌های حقوقی ادامه داد: واحد حقوقی باید نسبت به بررسی پرونده‌ها وقت بیشتری اختصاص دهد تا حق و حقوقی از مردم و شهرداری تضییع نشود.

فرهاد رئیسی عضو شورای اسلامی شهرکرد  در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری باید در برخی پرونده‌ها تصمیمات قاطع بگیرند اما توپ را به میدان شورا می‌اندازد، بنابراین می‌طلبد بررسی‌های لازم در خصوص پرونده‌ها در شهرداری انجام شود‌.

وی بابیان اینکه شورا باید نظارت داشته باشد و نباید حکم صادر کند، افزود: پرونده‌ها به شورای شهر ارسال نگردد مگر آنکه حقی از فردی ضایع شده باشد که ما به عنوان مدعی موضوع را پیگیری می‌کنیم.

رئیسی با اشاره به انتصابات شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به اینکه شهردار در عزل و نصب‌ها مستقل است بنابراین شورا هیچ گونه دخالتی در انتصابات نداشته است.

امامقلی بلالی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه گفت: اعضای شورا در بررسی پرونده‌هایی که از سوی شهرداری ارجاع می‌شود تنها می‌توانیم نظرات و پیشنهادات را ارائه نمایند و شهرداری براساس ضوابط و مقررات اقدامات لازم را انجام دهند.

حمید فتح‌اللهی عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: کلیات طرح اصلاح کف‌سازی بلوار فرهنگ در میرآباد غربی با ۸۰۰میلیون تومان اعتبار و فروش ۱۰ قطعه زمین از املاک شهرداری و انتشار فراخوان و جذب سرمایه‌گذار ۴ طرح سرمایه گذاری موافقت شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۸:۰۴

23 Aug 2020