۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۵۳۱۱
در قالب يك تفاهم‌نامه سه‌جانبه؛

"پرديس نوآوری و صنعتی" در شهرک صنعتی شهركرد در چهارمحال و بختياری ايجاد می‌شود

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياری گفت: با امضای يک تفاهم‌نامه‌ همكاری سه‌جانبه؛ "پرديس نوآوری و صنعتی" در شهرک صنعتی شهركرد ايجاد می‌شود.
"پرديس نوآوری و صنعتی" در شهرک صنعتی شهركرد در چهارمحال و بختياری ايجاد می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام اين خبر، گفت: بر اساس مفاد اين تفاهم‌نامه به منظور استقرار احدهای دانش‌بنيان و فن‌آور؛  استانداری، شركت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فن‌آوری در استان برای ايجاد يک فاز تحت عنوان "پرديس نوآوری و صنعتی" در شهرک صنعتی شهركرد مشاركت می‌كنند.

فلاح افزود: در همين راستا از سوي شركت شهرك هاي صنعتي چهارمحال و بختياري زميني با وسعتي بالغ بر  ۴.۵ (چهار و پنج‌دهم) هكتار در فاز ۳ شهرك صنعتي شهركرد اختصاص يافت كه با معرّفي پارك علم و فنّ‌آوري استان ،به تدريج به واحدهاي دانش‌بنيان واگذار مي‌شود.  

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميّت استقرار واحدهاي دانش‌بنيان در شهرك‌ها و نواحي صنعتي ، گفت: از ديرباز همواره موضوع "ارتباط دانشگاه با صنعت" در شمار دغدغه‌هاي اقتصادي در ابعاد ملّي و منطقه‌اي بوده است كه عملياتي كردن مفاد اين تفاهم‌نامه ؛ علاوه بر بازتعريفِ توسعه‌ي صنعتي بر مبناي فن‌ّآوري ، مي‌تواند به گام‌هايي عملي در جهت پيوندِ اين دو نهاد مؤثر در توسعه‌ي پايدار تعبير شود.

فلاح به تشريحِ حمايت‌هاي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران از استقرار واحدهاي فن‌ّ‌آور در شهرك‌ها و نواحي صنعتي پرداخت و تأكيد كرد : در شرايط موجود ، تقويت و ترغيب واحدهاي دانش‌بنيان براي نقش‌آفريني در ميادينِ مختلف توليدي از اهميّت ويژه‌اي در راستاي افزايشِ نرخ رشد اقتصادي و اشتغال‌زايي برخوردار است.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۱۲:۲۶

20 Aug 2020