۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۵۳۰۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل؛

بسیج علمدار ترویج فرهنگ حسینی است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: بسيج علمدار ترويج فرهنگ حسيني است و تا زماني که اين فرهنگ و نهضت حسيني زنده باشد، ايران اسلامي در مقابل هيچ ظالمي سر خم نخواهد کرد.
بسیج علمدار ترویج فرهنگ حسینی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در چهارمين جشنواره مالک اشتر شهرستان اردل که با حضور فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت پايگاه هاي بسيج در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم گفت:ارتباط مردم ولايتمدار ما با مکتب سيدالشهدا (ع) از روي عشق و ايمان است و اين دو از هم گسستني نيستند.

موسوي اظهار کرد: فرهنگ حسيني و تبعيت از نهضت کربلا بيمه کننده کشور در مقابل تهديدات دشمنان بوده تا با افزايش بصيرت مردم و ديگر خادمان ملت، استکبار جهاني همچنان در روياي واهي تسلط بر کشور و از بين بردن استقلال و عزت نظام اسلامي باقي بماند.

وي با بيان اينکه بسيج علمدار ترويج فرهنگ حسيني است افزود: تا زماني که فرهنگ و نهضت حسيني زنده باشد، ايران اسلامي در مقابل هيچ ظالمي سر خم نخواهد کرد تا با تکيه بر چنين آرمان استواري راه عزتمند شهدا و ايثارگران را ادامه دهيم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل  گفت:سپاه و بسيج خدمتگذاري به مردم را به عنوان وظيفه خود دانسته و همواره به خادم بودن خود در مقابل ملت ايران افتخار مي‌کنند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۵۰:۱۰

20 Aug 2020