۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۵۲۹۷

سالانه 65 هزار تن محصولات باغی در شهرستان سامان تولید می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان با اشاره به اینکه 15 هزار هکتار سطح باغات شهرستان سامان است، گفت: سالانه 65 هزار تن محصولات باغی در این شهرستان تولید می‌شود.
سالانه 65 هزار تن محصولات باغی در شهرستان سامان تولید می شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان اظهار کرد: بیشترین محصولات باغی استان چهارمحال و بختیاری درشهرستان سامان تولیدمی شود.

 مدیر جهاد کشاورزی سامان با اشاره به اینکه این شهرستان از مهمترین مناطق تولید بادام در استان است ،گفت :امسال افزون بر ۱۸هزار تن محصول بادام در این شهر تولید و آماده برداشت است.

احمد زاده ادامه داد: این شهرستان  با داشتن ۹ هزار هکتار وسعت باغ بادام یکی از قطب های تولید بادام استان و کشور  محسوب می‌شود که رقم "مامایی " آن صادراتی است.

وی تصریح کرد : شهرستان سامان با سطح زیر کشت دو هزار و ۵۰ هکتار به عنوان قطب تولید هلو در استان چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شودکه ازاین سطح نزدیک به ۳۵ هزار تن محصول برداشت شد

احمد زاده با اشاره به اینکه شهرستان سامان قطب باغبانی استان است افزود: گیلاس، آلبالو، بادام، گردو و زردآلو از جمله محصولات و باغی شهرستان می باشد و شهرستان سامان قطب باغبانی استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۰۵:۰۸

19 Aug 2020