۰
plusresetminus
رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس گفت: باید مازیار ناظمی به عنوان مدیر سابق روابط عمومی وزارت ورزش به خاطر توییتش که بند سه ماهه را تاریخی می دانست هم بازخواست شود.
مسببان قرارداد ویلموتس باید به 80 میلیون ایرانی پاسخگو باشند/ مازیار ناظمی هم باید بازخواست شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد راستینه رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس درباره پرونده جنجالی قرارداد ویلموتس صحبت کرد و بر ورود دستگاه قضا و نهادهای نظارتی به پرونده ویلموتس تاکید کرد.

احمد راستینه در واکنش به رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا علیه فدراسیون فوتبال در قرارداد عجیب ویلموتس اظهار داشت: وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و وکلای فدراسیون باید در این باره پاسخگو باشند. وقتی فدراسیون فوتبال قراردادی را بسته باید موضوعات حقوقی اش را در نظر بگیرد و وزارت ورزش روی بحث قراردادها باید نظارت کند. این حکم که قطعی شده، هزینه سنگینی به کشور تحمیل کرده و با توجه به بررسی هایی که انجام شده و مشهود است دیگر بحث تخلف مطرح نیست و جرم کاملا مشهود است. وزارت ورزش، مدیران فدراسیون فوتبال و افرادی که در این قرارداد مسئول هستند باید از یک ریال تا 6 میلیون یورو پاسخگو باشند. این پول، پول بیت المال است و متعلق به 80 میلیون نفر است و باید به 80 میلیون نفر پاسخگو باشند و باید نهادهای نظارتی و قوه قضاییه به این پرونده ورود کنند.

وی درباره بند جنجالی در این قرارداد تاکید کرد: بند سه ماهه بندی تاریخی و بزرگ ترین نقطه قرارداد برای محکوم نشدن فدراسیون فوتبال ایران است، گفت: ما تجربه ای را با کی‌روش داشتیم و خیلی از انتقادات به کی‌روش با استناد به قرارداد او مطرح می شد و علی رغم اینکه او مربی به مراتب با تراز جهانی و سطح بالاتری از ویلموتس بود، تصمیم بر این بود، تجربه ما در آن قرارداد با ویلموتس تکرار نشود و قرارداد بهتری امضا شود اما نهایتا آن قرارداد هم در بلژیک امضا شد و نتیجه آن محکومیت فدراسیون رد این پرونده بود.

راستینه درباره توییت مازیار ناظمی مدیر سابق روابط عمومی وزارت ورزش نیز تاکید کرد: باید همین آقای روابط عمومی به خاطر توییتش که بند سه ماهه را تاریخی می دانست هم بازخواست شود. کدام نقطه قوت؟ کدام بند تاریخی؟ آیا امروز را می دیدند که این توییت را زدند؟ همه از وزیر ورزش گرفته تا مدیران فدراسیون فوتبال و وکلای پرونده و هر کس  به این پرونده متصل است باید در پیشگاه ملت و نمایندگان ملت پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۰۶:۱۴

18 Aug 2020