۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۵۲۹۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری؛

چهار هزار و 750 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های تولیدی داده می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت چهار هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.
چهار هزار و 750 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های تولیدی داده می شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سجاد رستمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این تسهیلات برای ۵۳ واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات، زمینه ایجاد اشتغال جدید و تثبیت اشتغال هزار و ۱۰ نفر فراهم می‌شود.

رستمی  افزود: تسهیلات مصوب برای طرح‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری از محل تبصره ۱۸، رونق و بازسازی و نوسازی اصناف به‌ صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت تامین و پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: تامین و پرداخت سریع‌تر تسهیلات مصوب ویژه طرح‌های تولیدی در اولویت کاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

رستمی تاکید کرد: تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهم‌ترین اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید یادآور شد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری پیگیری ویژه اجرای مصوبات مرتبط با طرح‌های جهش تولید را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۴۲:۳۸

18 Aug 2020