۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۵۲۸۹

کاهش ۳۲ درصدی اعتبارات متوازن چهارمحال و بختیاری

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از کاهش ۳۲ درصدی اعتبارات متوازن چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کاهش ۳۲ درصدی اعتبارات متوازن چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، علی‌محمدی ۲۷ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره و تاکید بر تحقق شعار سال اظهار کرد: حدود ۵ هزار هکتار از اراضی ملی استان به منظور کشت گیاهان داروئی و جنگل‌کاری اقتصادی و تخصیص داده می شود که تاکنون حدود ۳ هزار هکتار از اراضی ملی در همین قالب به نام اشخاص حقیقی سند زده شده است.
 
محمدی مقدم از تولید نهال های درختان جنگلی مانند سنجد، زالزالک، بنه و ... در استان خبر داد و گفت: کشت این نهال‌ها موجب توسعه فضای سبز در استان می‌شود.
 
وی افزود: طرح احیای دشت شهرکرد در حال اجراست و با بهره برداری از این طرح در صورت تقویت آبخوان ای این دشت ، می توان مانع از تشکیل ریزگردها شد.
محمدی مقدم با اشاره به رفع تصرف ۱۵ هزار هکتار از اراضی ملی در سال های اخیر، یادآور شد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی حریم شهرکرد پس از گذشت چند سال و رفع اختلاف در مراجع قضایی به بیت المال عودت داده شد.
 
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت:اعتبارات متوازن در چهارمحال و بختیاری ۳۲ درصد کاهش داشته است و قطعا این کاهش در حوزه ابخیزداری و منابع طبیعی تاثیر مستقیم دارد.
 
وی با اشاره به حفظ پوشش گیاهی ،فرسایش خاک و تولید آب ، به عنوان رسالت های اصلی این اداره، تصریح کرد: افزایش محصچلات کشاورزی نباید موجب کاهش و آسیب به منابع طبیعی شود چراکه مشکلات بسیاری را در آینده ایجاد می کند.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۱۹:۵۱

17 Aug 2020